Jeg ligger for øjeblikket i forhandlinger med Takstar om følgende produkter: Deres nye og vildt fede Planar 580B Pro82 HD2000
Jeg har jo tidligere haft Takstar i biksen igen, de vil bare sælge så frygteligt meget af gangen, så det er lidt problematisk for mig, så jeg tænkte jeg ville se om jeg ikke kunne sælge nogle på forhånd, lidt som Massdrop også gør, det vil naturligvis blive til nogle fede priser, med den samme gode service i som kunder er vant til..
HB 580 koster 1500
Der kan komme HD2000 til også, men jeg skal lige have undersøgt mere, men pro82 vejer det samme med kasse som 580, så den bliver jeg nød til at fravælge..
Det er incl fragt og gælder kun ved forud betaling, der er også den hage at det er en bestillingsvare, så der er ikke 14 dage til at returnere i hvis man synes de er grimme..
Det er naturligvis med fuld garanti og god service..
Der er ingen HB580 på lager i Kina og de vil tidligst være klar den 15/6, så de vil være hos jer omkring den 1/7 hvis alt går efter planen..
Spændende spændende. Jeg burde jo aldeles ikke ville have 580B - Jeg er jo egentligt færdig med Planars.. meeeeen de lyder dæleme interessante for en bang-for-your-buck mand som jeg.
Grej - Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
580 er en planar og i kan læse om dem her https://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=11&t=7502 De har taget mig med storm og i alt beskedenhed vil jeg mene at du finder ikke noget der kommer tæt på i deres prisklasse og slet ikke Planarmodeller som normalt koster spidsen af en jetjager..
Pro82 har jeg kun læst om, jeg holdt meget af deres forgænger pro80, de skulle være en smule anderledes og har i modsætning til forgængeren mulighed for at man kan regulere bassen, med en større eller mindre basport, de kommer i samme lækre kasse som Pro80 gjorde i sin tid, de er et sikkert valg hvis man gerne vil have en god solid hovedtelefon og ikke vil bruge mange penge..
HD2000 er den alle burde købe, jeg købte et sæt til test den gang jeg tog pro80 og hi2050 hjem og de var i en lang periode den hovedtelefon "jeg tog med mig" det skal forstås på den måde at de er i Superlux HD681 klassen med kvalitet og lyd, det er en absolut fremragende hovedtelefon til prisen, samtidigt er den så billig at hvis man kommer til at køre den over med bilen, gør det ikke så meget, man køber bare et nyt sæt, så mangler man en god og billig hovedtelefon til toget, til fisketuren, til ferien, til sønnen, til konen, til moren, til hunden, til hvad som helst har denne model mine varmeste anbefalinger..
Så fik jeg priserne på plads. det blev sindsygt dyrt i fragt, da jeg skal have dem fløjet ind, med skib kan det tage måneder og det orker jeg ikke..
Det er incl fragt og gælder kun ved forud betaling, der er også den hage at det er en bestillingsvare, så der er ikke 14 dage til at returnere i hvis man syes de er grimme.. Det er naturligvis med fuld garanti og god service..
Der er også totalt udsolgt over Ali;) Jeg tænkte nok at den nok skulle få medvind hurtigt....men ja det betyder vel reelt at man får en Preben Diego lige så hurtigt via Claus som man gør via Orientexpressen?
Til I andre derude: lad vær med at lade tvivlen komme jer til gode. Den her kande er simpelthen übergenial!!
Ja, der findes ganske enkelt ikke nogen lige nu og jeg får fra den næste batch der kommer, så jeg vil sikkert være hurtigere end Ali og billigere..