Det er egentlig en rar følelse at tage træf, og tage hjem igen, fuldt ud tilfreds med sit eget udstyr.
Jeg drømmer stadig kun om en R-2R DAC. (og lidt om Henrik_sdk's Ether C) og begge dele var ikke til stede til træffet.
Men sikke en masse lækkert udstyr denne gang. Jeg fik som sædvanligt ikke lyttet til alt det jeg ville, og det var min egen skyld. Men der går jo snak i den. Henrik(Audiophiledk) havde jo faktisk alle de nye Hifiman med, som jeg blev tilbudt at lytte til - men nåede jeg det? Der var også CHIbsen's Amiron, som jeg heller ikke fik lyttet til. og Ole's nye Stax. Skud ud til kabelpusheren Emil for at have alle de kabler med, og for at lave så flotte kabler. Vi har jo snart alle et par kabler fra ham af.
Både Ikko OH1 og OH10 som Claus havde med er jo begge to deciderede GIANT KILLERS til prisen. Fantastisk IEM. Venlig signatur og på trods af dette stadig gode til at hive detaljerne frem. Jeg fik lyttet til nogen 64 Audio IEM's, som Henrik havde med. 16 gange prisen på Ikko'erne, og ja de lød fænomenalt. Samme boldgade signatur som Ikko'erne. Venlig og musikalsk. Bare bedre. (Men 16x bedre? Det må være en smagssag)
Det var også fedt at få lov at hører HE1000SE på sit eget udstyr, lige så længe som man havde lyst til. Der har jeg kun én ting at sige. WOW.
Savnede dog at der var et par HD800 denne gang. Der manglede også lidt folk denne gang. Der manglede udstyr. Der bør være lidt mere fra Kina, og lidt mere af det specielle. og R-2R.
Men alt i alt en god dag i Carsten's hovedtelefon klub (Gesten Forsamlingshus). Det forsætter vi med.