kvik skrev:Rør og hovedtlf.udgang.. hvorfor er den ikke med i min rørtråd?
(har vi ikke været her før )
Mortenhoe skrev:Med en pris svarende til et totalrenoveret badeværelse, eller en mindre tilbygning på huset - så har den sgu også med at lyde godt.
Den er ret flot...
kvik skrev:Prøver du med mini foran også på et tidspunkt?
Ang. hovedtlf.udgangen, ved du om den benytter rør-udgangstrinnet, eller er separat SS forstærker?
:-)Claus-DK skrev:Man får helt lyst til at hoppe i bilen og køre til Skjern..
Det ville være ligesom at prøvekøre en stor og dyr Ferrari som man (desværre ??) ved man aldrig vil få råd til.
Peter Jensen skrev:Et stereo setup til ca. 200k med en High-end bøf spændt bagefter, ja det skal nok lyde godt. Er dog lidt overrasket hvis en decideret hovedtelefon forstærker ikke ville kunne gøre det endnu bedre? (I samme leje naturligvis).
Jeg hørte engang den der msb dac til en lille million på CanJam med en Stax. Af en eller anden grund var jeg ikke så blæst bagover endda, syntes HE1 var bedre. Men forestiller mig gerne at disse High-end dacs er fantastiske til især klassisk musik.
kvik skrev:Små 2 timer i bil er jo ingenting, I er så forvænte dernede, jeg har 3 til næste lille by
Jævnfør Henrik så er "Eneste forskel på mk1 og 2 er at dac modulet er opgraderet"kvik skrev:Ved du (eller Henrik) noget om forskellen på Mk II og Mk I?
Læser forøvrigt, at hovedtlf.udgangen har en impedans på 30 ohm (i Mk 1).
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 29 gæster