- sommerfugleffekt.png (492.95 KiB) Vist 4570 gange
At den store verden er blevet lille/mindre, er jo tydeligt i disse dage. Fra en knap så uhyggelig vinkel har jeg undret mig over, at 'min' rør-tråd har haft 1000+ visninger pr. dag i flere uger (så spændende er den nu heller ikke
). Har tænkt, at der i et folkerigt område som Kina eller Indien må være blevet linket til tråden. Spurgte Claus, om vi havde en statistik over besøgende, og ja, som det fremgår af marts-statistikken herunder, der har været stort rykind fra Kina. Jeg antager, at linket i Kina blev lagt ud 3. marts, de 2418 besøgende 4. marts er iflg Claus forøvrigt ny rekord. De besøgende fra Rusland/Ukraine kommer muligvis via (gammelt) russisk link til R2R-tråden, eller måske via div links på HeadFi (samt Eufonika-omtale rundt omkring). Nordmændene kommer nok fra et link på Hifisentralen 1. marts, og de har så set sig lidt rundt på hoved-fi, når de nu var der (lhar læst mere end andre nationaliteter). De (relativt) mange rumænere må næsten komme fra et link lokalt, jeg kan i hvert fald ikke spotte en mere generel dansk-rumænsk forbindelse. Måske har CHIbsens linde strøm af eksotiske og/eller high-end produkter også tiltrukket en vis opmærksomhed
. Nå, hoved-fi er ikke verdens navle, indlægget er egentlig bare tænkt som lidt uskyldig adspredelse i en underlig tid.
- stat1.jpg (93 KiB) Vist 4570 gange
- stat2.jpg (84.91 KiB) Vist 4570 gange