Så er jeg klar til endnu en tour, denne gang med et produkt der endnu ikke er kommet på markedet, så altså sådan helt nyt og spændende..
Den kommer vist senere i denne mĂĄned, men det andet lyder sĂĄ godt, noget andet der ogsĂĄ lyder godt er den inear der skal pĂĄ tour..
Jeg har altid holdt af inears med balancerede armature, jeg har sværget til dem fordi de bare er hurtigere end dynamiske drivere, troede jeg for her kommer Aune med deres nyudviklede dynamiske driver og ødelægger mine fordomme, men heldigvis på en god måde..
Jasper og ja det er et lidt skævt navn, men på den anden side nemmere at huske og bedre end XZJ32, har virkeligt underholdt mig den sidste uges tid, jeg har sjældent hørt en inear der faldt bedre i min smag, den er lynhurtigt, skarp, klar og ikke overdreven i hverken den ene eller den anden ende, der er tilsat lidt sjov i begge ender men det er ikke meget bare lige nok til at den er sjov at lytte til..
De normale regler gælder 10 deltagere, en heldig vinder og betalt porto.
Den her er virkelig en oplevelse, så jeg kan varmt anbefale jer at skrive jer på, lad være med at vente en måned, det er synd for dem der skriver sig på tidligt, så meld dig ind i kampen allerede i dag, eller i morgen, men vær lidt frisk så den stadig er en nyhed når vi starter touren..
Lige lidt noter til denne her:
Kablet er ikke det samme som vil være i den endelige version
Monitorene vil være mærket med L og R i den færdige version
Der vil være andre tips i den færdige version, jeg har smidt et udvalg i fra min butik og sat dem på der var med.
Så lad være med at brok jer over de ting, da de ikke er relevante for det færdige produkt, dette er en preproduction enhed..
- Jasper.jpg (173.32 KiB) Vist 11433 gange
Listen.
Peter Jensen
Meier
TG
Telum
Haagensen
Zenny
Jakob Boysen
SvendherligTruebuie