Bedste wireless IEM?



Bedste wireless IEM?

Indlægaf A.Hoegsted » 3. feb 2021, 21:47

Hey folkens,

Jeg står og vil uppe mit IEM game. Desværre er jeg komplet nybegynder på dette område.

Krav:
True Wireless
Lukkede
Skal funke med Android uden lag i Netflix og lign.
Max 2500,-

Lydsignaturen må gerne være godt v-formet. Jeg hører meget heavy metal, rock, men også en trang til tung EDM - Daniel Deluxe etc. Jeg kan godt lide når bassen virkeligt bevæger sig. I full-size cans er jeg fan af Denon D-5000, HE-400i, HE-500, HE-560 og lign.

Lige nu har jeg Samsungs Galaxy Buds+ og er egentligt godt tilfreds med lyden, men savner lidt mere bass og liv.

Alle forslag modtages med kyshĂĄnd :)
A.Hoegsted

 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 14. maj 2017, 19:14
Geografisk sted: Helsingør

Re: Bedste wireless IEM?

Indlægaf Ole » 3. feb 2021, 22:38

Synes bassen var ok i de Sennheiser Momentum True Wireless 2 dengang jeg havde sådan et par. Brugte dem kun med ios, men mon ikke de også synkroniserer pænt på android. Alt trådløs har vel en ret horribel forsinkelse, men plejer det ikke normalt at synkronisere lyden ved afspilning af video.
Ole

Brugeravatar
 
Indlæg: 479
Tilmeldt: 6. feb 2012, 19:50
Geografisk sted: Kolding

Re: Bedste wireless IEM?

Indlægaf Kolind » 5. feb 2021, 16:35

Jeg syntes at der generelt lød til at være ret fin tilfredshed med Mifo O7 som var på tour. Jeg vil dog ikke betegne dem som specielt V-formede. Bassen er ok, men ikke noget der vælter en ned af stolen. Tjek evt. indtrykkene dérfra hvis du ikke allerede har gjort det.

Edit: Jeg kiggede lige på tråden for Mifo og kan konkludere at flere mener at bassen lyder godt, men at der godt kunne være mere af den. Så den er nok ikke noget du bør gå efter, hvis du vil have bulder og brag. rulle4 Personligt syntes jeg at der er fint med bas, men min præference vejer heller ikke imod tung bas.
Grej
- Indsæt i dine tanker her en sej sætning efter eget valg..
Kolind

Brugeravatar
 
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 1. apr 2011, 13:02
Geografisk sted: Holbæk

Re: Bedste wireless IEM?

Indlægaf Henrik_sdk » 5. feb 2021, 17:35

Sennheiser har jo osse en app til at styre lyden med..
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Bedste wireless IEM?

Indlægaf Mortenhoe » 6. feb 2021, 01:24

Det kan godt være det bare er mig der er tosset. Men jeg synes der er masser af bass på O7. Jeg har dog ikke en gang prøvet at lytte til dem med silikone propper. Udelukkende med skum.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2048
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Bedste wireless IEM?

Indlægaf A.Hoegsted » 22. feb 2021, 19:21

Beklager mit manglende svar - ronaen ramte....

Tusind tak for alt jeres input. Jeg undersøger mulighederne :)
A.Hoegsted

 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 14. maj 2017, 19:14
Geografisk sted: Helsingør


Tilbage til Hovedtelefoner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster

cron