kvik skrev:Jeg kan lide at sætte ting sammen og skabe (gerne nye) sammenhænge, det får jeg afløb for i disse kæder af sange hvor nyt og gammelt og forskellige genrer forenes.
Youtube flyder over med den slags, så jeg er tydeligvis ikke den eneste med den trang. Jeg kunne selvfølgelig have dumpet resultatet der (youtube), men gider ikke rigtigt engagere mig i det lag af sociale medier (youtube/facebook/twitter/instagram/pinterest/tiktok/shapchat/etc), så da må det blive på gode gamle hoved-fi.
Vi er mange der er taknemlige for netop dette.
Depeche mode var en stor del af lydtæppet til mine teenageår, mørkt anderledes og hele tiden søgende efter nye grænser, de led i min optik et knæk da David Gahan smeltede ned på grund af mange års hårdt heroin misbrug og hvad sådan noget bringer med sig og jeg synes ikke rigtigt de nyere numre fanger mig, som de kunne i de goe gamle dage..
En anden af mine favoritter fra den tid var The Cure, som også kun er en svag skygge af sig selv i dag, synes lidt de brændte ud med "Wish" albummet.
Når vi nu er inde på at junke youtube her jeg også lidt favoritter der nemlig techmoan, projekt farm og the 8 bit guy.
Og så naturligvis en masse forskellige anmeldere af hovedtelefoner..