Hello folks
Har mig frokost på en hjemmearbejdsdag hvor jeg lige måtte overveje antallet af bøffer jeg har liggende på og omkring mit skrivebord pt. da jeg kom op på kontoret igen. Kan det virkeligt være rigtigt at jeg regelmæssigt bruger dem alle? (9 sæt fullsize liggende fremme )
Svaret: Mjah - Ikke helt. Men næsten. 6 af dem anvendes jævntligt og 2 af dem lidt mere sjældent. Og så den sidste. Tja. Den er røget ned i skabet igen for now.
Når jeg sidder ved computeren er det typisk med musik i ørene, og her bliver det så tit med forskellige bøffer alt efter humør og hvad jeg vil lytte til af genre og hvor meget engagement jeg giver det, så at sige.
Nogle lader til bare at have et enkelt sæt bøffer som får al spilletid. Jeg har bare svært ved at begrænse mig til et enkelt sæt alligevel. Har flere gange tænkt at jeg måske hellere skulle få mig et enkelt sæt 'do it all' ala HD800 eller sådan f.eks, men ja hvorfor også 'nøjes'.
Hvordan har i andre det ? Er det vekslen imellem mange eller er der en fast, eller fast med nogle afstikkere?