Claus-DK skrev:JVC DX1000 er min favorit til bas med bas pĂĄ..
Claus-DK skrev:Du skal bare hoppe i bilen og komme til Kliplev, sĂĄ kan du sidde og teste hele mit udvalg og private samling..
Henrik_sdk skrev:Jeg kom osse i tanke om træffet i Lyngby sony xb1000
I've still not encountered a pair of headphones that shake my skull the way xb1000s do.
Peter Jensen skrev:Jeg er rigtig glad for min TH900 (vil ikke sælge). Der er massere af bas, men også en del i toppen til at give liv og detaljer i musikken - sådan en klassisk U signatur.
Peter Jensen skrev:Planars har jeg også, og jeg syntes de har en go fast og solid bas, f.eks i mine LCD3, men de har ikke helt samme punch. Lukkede planars alla Alpha Dogs er nok det bedste billige bud. Måske værd at overveje - jeg lytter dog ikke til elektronisk musik så ved ikke hvordan det lige vil være…
dza skrev:Det er ellers dejligt med de Sony høretelefoner for de er ofte hos forhandlere som intet har imod at man prøver dem af på returretten.. Jeg overvejer kraftigt at prøve Z1R af- for hvis der virkelig er for 15.000kr bass i, så vil jeg gerne spare op hvis det er lige noget for mig..
Kolind skrev:Jeg tror ikke at Z1R er et specielt godt bud hvis vi primært fokuserer på bas. Jovist - De kan spille bas. Men det er ikke for at de er sådan super bastunge mindes jeg.
Claus-DK skrev:Jeg kan huske Mikkel havde nogle Sonyer der fik mig til at tisse blod.. Det var en af de der XB modeller fra Sony.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster