Hello folkens
Jeg sidder netop og nyder resultatet af en omterminering af mine nyerhvervede HD800. Nu er der en stor klodset 4 pin XLR på enden. Fedt ! Eller hvad?
Lyden på min Audio-GD 10.2 er en klar forbedring. Der er lidt mere punch og dynamik i lyden når den kører balanceret. Man føler at det får et pænt løft op om ikke andet. Så jo det er jo helt klart det værd at køre dem balanceret i mit tilfælde.
Jeg kan også godt lide ideen om at der er en seperat kanal til hver forbindelse på min hovedtelefon - Det må vel være det mest optimale trods alt, fremfor fælles jord.
Det kan dog være svært helt at undlade tanken om jeg mon ikke kunne have fået 98% så godt resultat ved at Audio-Gd bare havde brugt det ekstra krudt på at lave en så meget bedre alm forstærker, fremfor hvad jeg antager er 2 forskellige mere eller mindre seperate forstærkere i en kasse. Så havde jeg også sluppet for adaptere og omterminering og alt det gøjl.
Har nogle praktisk erfaring med sammenligning af single ended vs balancerede forstærkere af omtrænt samme kvalitet? Er det mere ideologisk bedre end praktisk?