Nyt look i shoppen



Re: Nyt look i shoppen

Indlægaf CHIbsen » 9. jan 2022, 21:41

Claus-DK skrev:SĂĄ er forslagene fra CHIbsen lavet...
Det bliver bedre og bedre


Ser godt ud thumbs
Pachanko Constellation Miniâ–şViolectric DHA V590â–şSpirit Torino Twin Pulse
CHIbsen

Brugeravatar
headphoneus supremus extraordinaire
 
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 27. jul 2017, 20:52
Geografisk sted: Skjern

Re: Nyt look i shoppen

Indlægaf Claus-DK » 12. jan 2022, 00:21

SĂĄ blev det til "Chat med os"
Det var en lang og drøj proces, først prøvede jeg min ekspert, men det kunne hun ikke, da det lå i appen og ikke temaet.
Så prøvede jeg Shopify support, fik det forklaret og måtte også skifte tema undervejs for at bevise at det var en fejl i appen, da jeg nåede det punkt efter en god times tid, blev jeg krafthelvede smidt af chatten.
Ny Chat "det er et custom tema" det kan vi ikke hjælpe med, jamen jamen jamen
3. chat dagen efter og jeg fik hende overbevist om at det ikke var temaet, men appen og den måde den hentede sprog på der var problemet, så den røg endelig videre til det tekniske team hos shopify og i dag er det på magisk vis blevet til "Chat med os"

Og hvad kan man så lære af det ?? hvis du ikke har succes, prøv igen og igen og igen, accepter ikke et nej, giv dig ikke og bare blive ved og ved og ved, for til sidst er du enten i mål eller modstanderen er slidt i knæ.. begge situationer betyder en sejr..

Hvad det næste projekt bliver ved jeg ikke rigtigt, det sidste år har jeg brugt meget tid på SEO tekster, billede-tekster, keywords research og teknisk optimering, noget har jeg lavet selv og andet har jeg betalt mig fra.

Der er kommet nye bannere.

Jeg har opgraderet min lagerstyring, det gør livet lettere ved status og gør at man sjældnere sælger noget man ikke lige har på lager.

Jeg har fĂĄet Chat pĂĄ min side.

Jeg har stadig et hængeparti med kontrol over mine skumpropper, jeg køber i bulk og propper dem selv i poser og jeg har ikke lige fundet løsningen på hvordan jeg styrer (holder tal på) hvor mange der er på lager, dels fordi når folk køber 9 tager jeg 3 poser med 3 og så går der lidt ged i det ofr mig, men det er bare den letteste måde at gøre det på for skulle jeg lave poser med 6 og 18 stk. vil det kræve en hulens masse skuffer, da det jo ville gå fra 27 til 81 varianter og det er dælme en stor reol man skal have sig der..
Der er heller ikke i systemet mulighed for at lave en pris på en pakke og så have en anden pakkepris ved 2 eller 3 pakker, jag kan købe en app der giver mig muligheden, men det virker bare tåbeligt at bruge penge på sådan noget pjat..

På produktsiden arbejder jeg lige nu med kabler og trådløse full size hovedtelefoner, kablerne er købt og snart får jeg et ret stort udvalg, så stort at jeg allerede har lavet det som menu punkt og collection.

Der er 3 forskellige BT headsets på vej til mig for test, jeg har haft fokus på at det som minimum skal være ATPx og gerne APTx HD, men med Chip krisen og de lokale fragtpriser er det lidt noget der hurtigt render op i pris og det går bare ikke at komme op i Sony/Bose prisniveauet, for så er konkurrencen for hård og folk vil vælge det de kender uanset om det er bedre eller ringere, der er en tendens til at vi som mennesker vælger den "sikre løsning" og den faktor jeg kan flytte beslutningen med er en lavere pris på et produkt der er mindst lige så godt..

Der vil også blive udvidet i pude sortimentet, der er 3 eller 4 nye varianter på trapperne, jeg mangler også nogle skumpropper med et mindre rør, men de er af en eller anden grund ikke skide lette at finde i den rigtige kvalitet, men det dukker jo nok op..

Jeg har også på skumprop siden, begyndt at lave labels til mine poser, det ser lidt mere professionelt ud og er uheldet ude og man taber noget, er det ikke umuligt at se forskel på dem. før pakkede jeg bare efterhånden som de blev solgt, men det blev over tid for besværligt og tidskrævende, det er nemmere at pakke 50 poser af en slags og sætte en label på, end at skulle gå og finde en pose, putte propper i og sætte label på en pose ad gangen..
Jeg er skiftet fra hjemmelavede kuverter til rigtige boblekuverter, med fine labels på. Jeg er jo allergisk over for porto og købte ikke mindre end 24.000 labels (så kunne jeg jo spare 50 kr i porto) og et eller andet skal de jo bruges til.

Coronakrisen har på ingen måde været en krise for min butik, nærmere en velsignelse og det går bedre og bedre, der har været 36 måneder i rap hvor måneden var bedre end samme måned året før, det glippede i enten Oktober eller November sidste år, så nu er jeg startet forfra, men om det kan blive til mere end 36 måneder er jeg lidt i tvivl om, hvis det kan, burde jeg rent faktisk kunne begynde at have min butik som hoved-erhverv og det ville være stort og lidt en drøm for mig, eller et mål, man skal ikke have drømme, man skal have mål..

Jeg har også smidt en mindre formue efter markedsføring på Facebook, bare for at finde ud af at det ikke er på Facebook mine kunder er, men så ved jeg jo det og kan prøve noget andet, google kampanger går ret godt og jeg prøver at finde et punkt hvor det giver maksimalt udbytte i forhold til udgiften, det er både billigere og bedre end Facebook annoncer og så kører det helt automatisk..

Så der er sket meget det sidste års tid og jeg håber jeg kan holde skruen i vandet og blive ved med at udvikle og forbedre mit firma, lidt vildt at tænke på at hvad der startede her på forumet med 10 stk X1 fra Aune for 10 år siden, er vokset så meget at det er tæt på at være en levevej, specielt når man ser på hvordan det er gået for flere af mine kollegaer, min maraton strategi med at bygge tingene op uden at låne penge eller bruge de penge jeg tjener ved siden af i butikken, er langsommelig men giver et trygt og solidt grundlag at bygge videre på..

Min primære kundebase er ikke fra forumet mere, men jeg har stadig mange kunder herfra og til jer skal der lyde et kæmpe tak for jeres støtte gennem årene..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyt look i shoppen

Indlægaf telum » 12. jan 2022, 16:34

rullw3

Ting jeg godt vil købe fra dig:
kabel-klips hvor man kan læse hvor tykt et kabel de passer til - de er altid for små eller for store og nu dyre at importere fra kina

Bluetooth-dims der kan lave et headset med jack + mic out (evt. både to eller et stik) om til et trådløst headset. Altså have jack + mic som input og smide signalet frem og tilbage trådløst.

Jeg har pt. et ret dyrt headset (betalt af firmaet, plantronics Voyager 8200 UC) og mine ører koger efter 10 minutter og ca. samtidigt begynder de at gøre ondt at have på. At lave et par superkomfortable bøffer + modmic til et trådløst headset er derfor drømmescenariet selvom det måske nok er en ret lille målgruppe musik13
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Nyt look i shoppen

Indlægaf Claus-DK » 12. jan 2022, 17:09

Jeg har ledt med lys og lygte efter et produkt i stil med IKKO´s arc som kunne tilsluttes et par full size bøffer via jack, men får altid at vide at det går sandelig ikke for impendensen er forkert og det vil lyde helt forkert..
Jeg fik dog emil til at svejse jackstik på et KZ BT modul og det virkede uden nogen former for problemer, synes lidt at være hysterisk med impendens på et trådløst headset, med de begrænsninger det giver er lidt latterligt...

Dem jeg får fra Finland er BT og skulle have en super mikrofon, måske det var en løsning for dig ?

Hvis du er hellbent på at der skal sidde sådan en microfon og dingle foran dig tror jeg du er ude i at skulle bruge to BT transmittere og forbinde begge til PCen og så lave dem trådløse hver for sig..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyt look i shoppen

Indlægaf telum » 12. jan 2022, 21:50

"dem jeg fĂĄr fra Finland"? Jeg har kigget lidt pĂĄ dine Bludio T7 som kammerat til mine MIFO-et-eller-andet :)

Det er det egentlig ikke, det er bare super bekvemt at kunne lukke hunden ud imens man siger "ja, aha, mhm, joe..." under sit teams møde :D Mindre bekvemt når kraniet nær øret smerter og ørerne sveder voldsomt dog...
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Nyt look i shoppen

Indlægaf Claus-DK » 12. jan 2022, 22:36

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d26YIM-PNAM&t=11s[/youtube]
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyt look i shoppen

Indlægaf Claus-DK » 12. jan 2022, 22:37

hvorfor virker det skide youtube noget nu ikke
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Nyt look i shoppen

Indlægaf Claus-DK » 12. jan 2022, 22:38

Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

ForegĂĄende

Tilbage til Hoved-grej

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 0 gæster