Nope! Den er fuld “Stock”kvik skrev:Har mage modificeret 339 på den ene eller anden måde? Ved vi, hvilket potmeter den bruger?
kvik skrev:Der er lidt interessant, det med lyttetræthed, eller hvordan man oplever lyd, og hvorfor. Er det gjrejet, hørslen eller optagelsen, der bestemmer? Kan det være en vanesag?
...
Mataugust skrev:Det er næsten synd, at et emne som lyttetræthed ligger gemt i en tråd om en forstærker (hvor god det forstærker så end er). Det kunne godt være en selvstændig tråd, startende med CHIbsens indlæg
CHIbsen skrev:Mataugust skrev:Det er næsten synd, at et emne som lyttetræthed ligger gemt i en tråd om en forstærker (hvor god det forstærker så end er). Det kunne godt være en selvstændig tråd, startende med CHIbsens indlæg
Jeg vil da gerne læse om jeres erfaringer. Jeg har nok ikke så meget mere selv at tilføje bøvler ikke så meget med det.
Og jo tråden er startet i forstærker. Men jeg holder vist ikke så meget på formerne. Det er vel blevet til et samsurium af "Hovedtelefonforstærker", "Hvilket grej lytter du til lige nu", "hvad lytter du til nu" og "klassisk kontinium"
Så skriv hvad der falder jer ind.
Claus-DK skrev:Med andre ord, den klassiske hoved-fi stil
kvik skrev:Tchaikovsky: Violin Concerto in D major, Op.35
Har siddet og lyttet til de forskellige udgaver jeg har. Kan for så vidt godt forstå, hvorfor de alle er forblevet i samlingen, men to skiller sig lidt ud, når jeg har dig i mente:
Leonid Kogan & Vassily Nebolsin/USSR State Radio Symphony Orchestra (1950)
Christian Ferras & Constantin Silvestri / Philharmonia Orchestra (1957)
Tilbage til Hovedtelefon forstærkere
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster