Sokker pĂĄ headbandet



Sokker pĂĄ headbandet

Indlægaf Claus-DK » 22. nov 2022, 19:54

Jeg blev i går ringet op af Jobcentret, jeg er ikke blevet arbejdsløs eller noget, men de har en klient der skal arbejde i et callcenter. Han skal bruge et headset/hovedtelefon og det lyder jo ikke sådan vildt besværligt, men der er et bump på vejen og det er sagomelme et bump der er til at forstå.
Den arme mand kan ikke tåle at røre plastik og er allergisk overfor praktisk alt plast, så nu er der lige pludselig en udfordring der er til at tage og føle på..
Mit forslag var en af mine træmodeller med et sæt læderpuder og så en "sok" omkring headbandet, jeg har set dem hæklet og jeg så lige de TR50P der er til salg her på siden, faktisk havde sådan en hækle ting siddende under headbandet..

Men hvor hulen køber man dem ?? Eller er jeg ude i at skulle lære at hækle skidtet selv ??

Hvis det bliver en succes kan det godt gĂĄ hen og blive en god forretning for mig, jeg aner ikke hvor mange hovedtelefoner plast allergikere bruger, men ham jeg talte med fortalte at det var mere udbredt end man gĂĄr og tror, sĂĄ bliver det en succes vil der sikkert komme flere bestillinger henad vejen..
Det er i sådan nogle situationer, jeg er glad for at jeg har landets (måske) største udvalg af tilbehør til hovedtelefoner, det giver mig muligheder som ikke synderligt mange butikker har.

Jeg elsker jo både at hjælpe og kan jeg være med til at gøre sådan en persons liv bare en smule mere komfortabelt er det sådan noget der gør mig stolt og glad for at have min butik..

Så hvis i kender sådan en hækle dims forhandler eller har et link til hvor jeg kan få fingrene i dem, ville jeg sætte stor pris på lidt hjælp..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Sokker pĂĄ headbandet

Indlægaf truebuie| » 22. nov 2022, 21:23

Det' jo egentlig min mor som har lavet netop den pĂĄ de T50rp'er der ruller1
SĂĄ jeg ved sku ikke lige om man kan finde netop den model.

Men der er vel det her bedstemor strik til diverse headbands, hvis det da er den stil det skal være.
http://www.shorturl.at/dgM04
Skrivebord - Gustard X16 -> Singxer SA-1 -> Hifiman Arya
Portable - Fiio BTR5 -> Dunu SA6 Ultra / Airpods Pro
https://Kabelsnedker.dk
truebuie|

Brugeravatar
 
Indlæg: 546
Tilmeldt: 29. jun 2017, 19:31
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Sokker pĂĄ headbandet

Indlægaf telum » 23. nov 2022, 16:58

HĂĄndledsvarmere? der er godt nok et dumt hul til en tommel som de fleste hovedtelefoner ikke har og sĂĄ er de nok ofte for store..
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Sokker pĂĄ headbandet

Indlægaf toppe » 23. nov 2022, 17:55

toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: Sokker pĂĄ headbandet

Indlægaf kvik » 23. nov 2022, 18:30

kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4718
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Sokker pĂĄ headbandet

Indlægaf Claus-DK » 23. nov 2022, 19:47

Det viste sig at jeg faktisk kender en der er en haj til at hækle, så det er der allerede styr på ... musik15
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Sokker pĂĄ headbandet

Indlægaf telum » 23. nov 2022, 23:16

next stop: kinesisk sweatshop!
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: Sokker pĂĄ headbandet

Indlægaf Claus-DK » 24. nov 2022, 00:07

telum skrev:next stop: kinesisk sweatshop!


Nah hun bor pĂĄ nordFyn ruller1 ruller1
Jeg kunne jo nok finde nogle i Kina og køber 1000 stk og ende med at hulmurs isolere med dem, det virker bare bedre at kunne få dem lavet i de farver og mønstre man ønsker og få dem i løbet af 1 uges tid eller 2..

Nu mĂĄ jeg jo sĂĄ se hvad der sker i det her, men i det mindste er jeg nu en smule bedre forberedt end for nogle dage siden..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev


Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 6 gæster