Jeg har arbejdet noget tid med et helt friskt look pĂĄ shoppen.
Det theme jeg har nu er for at sige det pænt lidt noget skrammel for mig, der er kommet en masse nye funktioner til når man handler på nettet og de er ikke bare lige sådan at få sat ind i et oldnordisk theme som mit nuværende.
Samtidigt er der ingen support pĂĄ det, det var et semi skam, men det er en lang historie, sĂĄ det meste er bare en modificering af det helt gamle theme.
Det gamle theme giver mig en lang række udfordringer, det værste er at det kører ret langsomt, jeg har brug for hjælp hver gang jeg vil ændre noget, fordi der ingen support er på det theme fra Shopify, de kan og vil ikke hjælpe med noget de ikke selv har lavet, hvilket jo er OK og forståeligt.
Jeg elsker mine bannere og det slideshow jeg har øverst i det nuværende theme, men jeg burde kunne få dem ind i det nye som kategoribilleder, det har jeg prøvet, men af en eller anden grund bliver opløsningen ikke optimal, men det kan ret sikkert fikses med lidt hjælp fra skaberne af det nye, som jeg arbejder på.
Jeg har valgt det theme, det hedder "Stockholm", fordi jeg synes det ser knaldgodt ud og i indstillingerne til der er der langt langt flere muligheder end i det gamle, hvor jeg skal ind i koderne for at lave ting om og jeg er ikke sådan rigtig stærk til sådan noget, men det nye er meget mere brugervenligt og til at finde ud af.
Der er nogle elementer jeg ikke helt kan finde ud af hvordan virker, F.eks kan jeg kun få en blok med tekniske specifikationer til alle produkter, men jeg er ret sikker på at når og hvis jeg skifter vil de bliver individuelle og kunne være forskellig fra vare til vare. Det skal jeg lige have undersøgt.
Jeg vil så gerne have noget input på hvad i synes om det, mange øjne ser mere end 2 og i plejer at være så søde og hjælpsomme med sådan noget
Mit nye theme kan man komme til via dette link https://l0ovdhz1w3nzggs8-3249445.shopifypreview.com
Så har i tid og lyst, så tag en kig og smid lidt feedback og forslag til hvad der kan gøres bedre..
PĂĄ forhĂĄnd tak.