buenso skrev:Det er ligesom inde på christiansborg . Vil man have noget igennem, så skal det dikteres
Nej det er mere erfaringen fra tidligere træf, hvor jeg har stået med en del af planlægningen, vi kunne bruge 100 indlæg for at finde en dato hvor der var 50 er kunne og så dukker der alligevel kun 10-15 stykker op, så det er spild af tid, bedre at have en længere tidshorisont så kan man jo i god tid sætte en dag fra til et træf..
Diktatur er heller ikke så slemt det har fungeret ret godt her, med en mand i spidsen, man kan faktisk være en ret venlig diktator
man skal bare huske at lytte til dem der kommer med input og ikke være en dum skid der kun vil det jeg selv vil, for så er diktatur ikke en god ting, vi har kørt i fra dag 1 uden censur og udover nogle rocker trusler har der bare intet behov været for censur eller smide folk ud, der er smuttet et par stykker i svinget, men i forhold til andre fora jeg kender til, har vi været heldige at have nogle søde og rare medlemmer, også dem der blev smidt ud andre steder fra har opført sig eksemplarisk har.. Måske fordi der ikke rigtigt var nogen at bekæmpe og der blev lyttet når nogle brokkede sig eller kom med forslag til ændringer.
Min holdning er at hvis medlemmer er så dedikerede at de brokker sig over noget er det ikke fordi de er nogle dumme svin der vil lave ballade, det er fordi de gerne vil gøre ting bedre, så jeg har altid lyttet til dem og taget kritik alvorligt..
I en del år var det sådan at hvis jeg følte vi var på en lidt skæv kurs, gik jeg bare ind og læste i den del af hejfejs forum der hedder forslag om kommentarer og så et eksempel på hvordan man bestemt ikke skulle behandle dem der ønskede at bidrage til at tingene bliver bedre og så fik jeg det meget bedre i maven.