Hvordan er den Eufonika DAC?kvik skrev:LMS/pCP -> Eufonika DAC - Lehmann BCL -> AKG K400
Feriegæsterne er rejst, har igen lillestuen for mig selv, på tide at få stiftet nærmere bekendtskab med BCL
Mage
Bundgas, bundgas, bundgas!!!
Hvordan er den Eufonika DAC?kvik skrev:LMS/pCP -> Eufonika DAC - Lehmann BCL -> AKG K400
Feriegæsterne er rejst, har igen lillestuen for mig selv, på tide at få stiftet nærmere bekendtskab med BCL
kvik skrev:..., men blev nægtet boarding og kom retur,
Det ser brøl hyggeligt ud med benene oppekvik skrev:LMS/pCP -> Eufonika DAC - Lehmann BCL -> AKG K400
truebuie| skrev:Fiio BTR7 -> Hifiman HE6se v2
Desværre er den ikke min, men slap af man, en lyd de kan levere.
Lidt forbavset over at, mit portable setup snildt kan klare dem.
mage skrev:Oldie but goldie…..
Sonos Connect 96 kHz -> Oppo HA-1 -> DarkVoice -> GoldPlanar GL2000
“Greatness never goes out of style…..”
Mage
Det kunne egentlig være ret sjovt at prøve sådan en “analog” eq, men jeg mente egentlig at det var længe siden DarkVoice’en havde været i brugMataugust skrev:mage skrev:Oldie but goldie…..
Mage
old fashion er godt....
For at gøre det helt komplet oldschool mangler du kun en 'rigtig' equalizer ala denne her
mage skrev:Det kunne egentlig være ret sjovt at prøve sådan en “analog” eq, men jeg mente egentlig at det var længe siden DarkVoice’en havde været i brugMataugust skrev:mage skrev:Oldie but goldie…..
Mage
old fashion er godt....
For at gøre det helt komplet oldschool mangler du kun en 'rigtig' equalizer ala denne her
Mage
Den kan helt bestemt stadig gøre en forskel. Specielt på mindre arrangementer. Jeg har fundet et “sweet spot” mht. “rørbesætningen”.Kolind skrev:mage skrev:Det kunne egentlig være ret sjovt at prøve sådan en “analog” eq, men jeg mente egentlig at det var længe siden DarkVoice’en havde været i brugMataugust skrev:mage skrev:Oldie but goldie…..
Mage
old fashion er godt....
Mage
Åh det er også længe siden at der har været lys i min Darkvoice. Kan det noget ift den anden rørslæde du har stående, eller er det ren sentimental gensynsglæde vi er ude i her?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 36 gæster