Mataugust skrev:
En redning kunne være en mere farverig indgang til siden med, admin godkendte, artikler og anmeldelser, og et ucensureret forum, som et underafsnit til dette. Men det ville kræve tid og programmeringsevner - og det er vel ikke lige det du leder efter lige nu.
Hvad slags artikler tænker du på her ??
Det med ingen censur, har sådan set kørt siden dag et, har slettet enkelte indlæg, det ene var med trusler om rockere og så da NC blev lidt sur og begyndte at sprede gylle, ham savner jeg nu stadig, men han gik i klinch med en af vore medlemmer med udvidet adgang og så var det slut, det var lidt mere kontant afregning end ved ham den kompromissøgende og bløde ejer.
Ellers har der aldrig været censur her..
Hvis det er et decideret "rant" underforum, bliver det et nej tak, vi havde "irritationstråden" som da var meget sjov, men også gjorde en del medlemmer triste, det er faktisk den største tråd jeg har slettet, ville gerne have beholdt den. Det var bare som om at de fleste godt fattede, at det skulle være en sjov tråd og ikke bare en stor spandfuld negativitet der blev hældt ud i verden, men de få ødelagde det for de mange og sådan er det jo af og til i livet.
Med det i baghovedet tror jeg et decideret brokke underforum, sikkert vil være sjovt i noget tid, men stille og roligt, bare give dem der læser det triste tanker og gøre dem i dårligt humør..