Er der en der vil overtage hoved-fi ?



Re: Er der en der vil overtage hoved-fi ?

Indlægaf Jimmbo » 6. jul 2024, 17:54

Gør det nogen forskel på, om jeg logger ind for at læse eller om jeg forbliver logget ud? Og kommer der nogen tour igen, eller det lukket og slukket?
Jimmbo

Brugeravatar
 
Indlæg: 226
Tilmeldt: 15. apr 2014, 18:05
Geografisk sted: Risskov - Aarhus

Re: Er der en der vil overtage hoved-fi ?

Indlægaf Claus-DK » 6. jul 2024, 22:38

Jimmbo skrev:Gør det nogen forskel på, om jeg logger ind for at læse eller om jeg forbliver logget ud? Og kommer der nogen tour igen, eller det lukket og slukket?


Det gør en forskel om folk er AKTIVE altså skriver noget, det sidste års tid har hvert opslag koster mig omkring 20 kr og det er bare at få alt for lidt for pengene.. Om der er logget nogen ind eller ej er for så vidt totalt ligegyldigt, jeg samler jo ikke data og sælger det til nogen, det er betyder noget er hvor mange opslag der kommer og det her været en ørkenvandring de sidste 3-4 år..

Touren er nok pĂĄ vej i graven, ingen gider melde sig til og det tager mĂĄske 6-8 mĂĄneder at fĂĄ samlet 10 der gider og sĂĄ er produktet ikke rigtigt en nyhed mere..
Sådan noget er også nød til at give menig, altså salg af det produkt der er på tour og det har slet ikke levet op til tidligere i en del år..
At forære noget til 2000 kroner væk og samtidigt smide 500 efter touren i porto, jeg skal sælge for omkring 7500 for at sådan et eksempel bare går lige op og der er jeg meget langt fra, så er mine penge bedre brugt på google eller facebook end hoved-fi, jeg ville ønske det ikke var sådan, som tiderne er lige nu har jeg mere end nogensinde har brug for støtte og kunder, det er ekstremt hårde tider for min butik og jeg kan simpelthen ikke forsvare at bruge penge på markedsføring der ikke har nogen effekt..

Der er intet jeg hellere ville end at holde forumet i live og jeg elsker touren meget højt, men begge dele er bare blevet sorte huller at smide mine penge i..

Dette er ikke noget surt opstød eller noget, det er bare sådan tingene har udviklet sig og jeg er trist over at det er gået sådan..

Jeg har efter omkring de 12000 opslag også ramt en mur, jeg gider ganske enkelt ikke skrive mere, jeg har ikke lyst, måske kunne en masse opslag fra mig skabe lidt liv, men jeg har gjort min del og gjort det i mange år og på et eller andet tidspunkt vil selv de bedste dæk punktere og jeg er bare helt flad, jeg vil hellere bruge min tid og energi på mine kunder og min butik, det giver meget mere mening for mig...

Jeg er ikke vred på nogen, jeg er ikke sur, jeg er bare blevet træt...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12701
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

ForegĂĄende

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster

cron