Jeg har taget en tung beslutning



Jeg har taget en tung beslutning

Indlægaf Claus-DK » 2. okt 2024, 16:21

Jeg har besluttet at hoved-fi lukker til April næste år..

Ikke noget jeg er glad for men, dels synes jeg det er vanvittigt at bruge cirka 25 kroner per opslag og efterhånden som aktiviteten er faldet er det også blevet mindre og mindre sjovt at eje og være på siden.

Jeg har også besluttet at, det ikke skal kører videre andre steder, jeg har fået det tilbudt og det sætter jeg stor pris på, men jeg gider ganske enkelt ikke være forumejer mere, mine batterier er flade og uden aktivitet bliver de ikke ladet op..

Der er heller ingen andre der skal overtage det, for mig er der ikke noget hoved-fi uden claus-dk.
Jeg har stået for stort set alt selv, godt bakket op af min gode ven Ostebaronen på det tekniske område, uden dig ville der heller ikke have været noget forum og jeg er for evigt i din gæld..

Jeg ved godt det er voldsomt og drastisk, men det er sådan det bliver, desværre.
Jeg har virkelig kæmpet for denne side og det har været en kæmpe del af mit liv i mange år og jeg sidder lige nu med tårer ned af kinderne, men det kan bare ikke være anderledes...

Så vil du have en backup af indholdet så lav den inden den 1/4 2025. Det er helt OK med mig og hvis jeg kan hjælpe med det så send mig en PB, jeg er stadig sød og rar..

Jeg vil beholde domænet, så der ikke dukker et nyt forum/side op og nasser på vores gode rygte, det skal ikke trækkes igennem sølet af en eller anden person, eller laves op til noget der ikke var meningen fra starten af..

Så dette er et farvel i god tid, farvel til så mange gode bekendtskaber, så mange der er blevet mine venner i den virkelige verden kommer her fra siden og i slipper nok ikke for mig fremover, det bliver bare ikke her på siden...

Dette er også en tak, en kæmpe tak til alle jer der har skrevet, til alle jer der har biddraget, jeg har været glad for alle indlæg på siden og i er og bliver de bedste forummedlemmer noget sted nogensinde og for det skylder jeg jer en tak, der er så stor at det er svært at beskrive...

En tak for den gode tone, en tak for jeres indlæg, jeres billeder, at i har delt jeres viden og jeg kunne fortsætte denne lille liste i det uendelige, jeg er bare så taknemmelig for at have lært mange af jer at kende og dem jeg ikke har lært at kende sådan i virkeligheden skal ikke gå og tro jeg ikke sætter pris på jeres aktivitet, for den er lige så vigtig som alle andres aktivitet, det her er en tak til alt og alle der bare har været på besøg på hoved-fi...

Det er bare tiden for at det må slutte, for 10 år siden troede jeg, vi ville eksistere til evig tid og ikke ville forsvinde, selv hvis jeg faldt død om, var der lavet planer for forumet, det er bare alt sammen lagt i skuffen, for jeg har måtte erkende at alle gode ting ender på et eller andet tidspunkt og dermed også dette vidunderlige forum...

Jeg er ked af at alt den viden bare forsvinder og undskyld til alle jer der har bidraget for det, sagen er bare den at det er så lidt der er blevet skrevet og grejet de sidste år at størstedelen af infoen her er gammelt og gammelt er bare yt i vores moderne verden, vi er bare slet ikke oppe på beatet mere, vi er en dinosaur som vil være udød om et ½t års tid..

ØV !!!
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12699
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Jeg har taget en tung beslutning

Indlægaf Mortenhoe » 7. okt 2024, 16:22

Tak for de mange gode år, og for de gode venner og bekendtskaber.
Elektrikeren.
Stationary: Aune S6 Pro. Sennheiser HD800 balanceret.
Portable: Mifo O7 og O5 Pro. Anomoibuds Capsule. Radsone ES100. Balanceret Audio Technica M50x. Balanceret EMXs-500.
Collection: Bravo Audio Ocean. Zishan Z3. Balanceret HiFiMan HE-400. Cleer DU. Yamaha YH-3(Custom). Superlux HD-681. VE Monk + lidt mere.
Mortenhoe

Brugeravatar
 
Indlæg: 2049
Tilmeldt: 28. jun 2015, 22:49
Geografisk sted: Horsens

Re: Jeg har taget en tung beslutning

Indlægaf kvik » 8. okt 2024, 22:18

Hvor meget fylder al info? Kunne man 'krystalisere' det i en form for søgbar database? Her er jo faktisk meget nyttig info, det er synd alt bare bliver borte, er 'lukke og slukke' virkelig eneste alternativ?
kvik

Brugeravatar
 
Indlæg: 4729
Tilmeldt: 28. jul 2011, 01:27
Geografisk sted: Norge

Re: Jeg har taget en tung beslutning

Indlægaf Claus-DK » 9. okt 2024, 14:38

kvik skrev:Hvor meget fylder al info? Kunne man 'krystalisere' det i en form for søgbar database? Her er jo faktisk meget nyttig info, det er synd alt bare bliver borte, er 'lukke og slukke' virkelig eneste alternativ?


Jeg ser ikke andre muligheder, du kan sikkert finde en eller anden downloader der kan suge hele skidtet til sig, jeg ved ikke rigtigt noget om det, jeg har ikke behov for at kunne tilgå gamle tråde når vi en gang er lukket, så det er slet ikke noget jeg har undersøgt..

Hvad jeg allerede ved er det at min rygsæk er blevet lettere og at det, at træffe den beslutning, har været godt for mig, så der skal nogle alvorlige argumenter til før jeg laver om på den beslutning..

Det står jo alle frit for at starte et nyt forum om hovedtelefoner, det skal bare ikke hedde hoved-fi og være mit ansvar, jeg har drevet stedet her i 13 år, jeg har gjort min pligt og mere til..

De sidste par år stort set uden aktivitet har været et slag i ansigtet på mig hver dag og det er bare så dejligt at kunne tænke PYT, det betyder ikke noget, det skal du ikke bekymre dig om og bruge tid, energi og ressourcer på...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12699
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Jeg har taget en tung beslutning

Indlægaf superpronker » 11. okt 2024, 10:48

Tak for fede tider og tonsvis af viden og fede lytteoplevelser! Alle ting har sin tid. Fællesskabet herinde har virkelig været noget helt særligt.
Bøffer: LCDD-XC | LCD-X | k340 | k701
Amp/dac: M-dac | Hegel HD12
In-ear: Jabra 65t
superpronker

Brugeravatar
 
Indlæg: 836
Tilmeldt: 20. mar 2012, 09:58


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

cron