Henrik_sdk skrev:Ser i hvertfald spændende ud, jeg vil nu nok give 5 $ mere og købe den direkte hos David..
mage skrev:Henrik_sdk skrev:Ser i hvertfald spændende ud, jeg vil nu nok give 5 $ mere og købe den direkte hos David..
What? What? What?
Link?
Mage
mage skrev:CRAP! CRAP! CRAP! CRAP! CRAP! CRAP!
Har fundet storebroderen over dem alle....
Det bliver dyrt det her...
http://www.littledot.net/forum/viewtopic.php?f=9&t=871
Men skal det være, så la' det være, right??
Mage
Henrik_sdk skrev:Ser i hvertfald spændende ud, jeg vil nu nok give 5 $ mere og købe den direkte hos David..
Claus-DK skrev:Jeg har hørt den Mapletree og den er altså rigtig god, rigtig god..
Hvis der sidder nogle der kan lave printplader til sådan noget, var det bestemt et projekt jeg ville være med i, jeg kan skaffe fine rør til en anstændig pris til sådan noget, tror jeg..
og de andre stumper koster ikke mange basører og køber vi det samlet er det jo endnu billigere..og dermed endnu bedre til prisen..
for at gå fuldstændigt OT så vil jeg da lige høre om du har bestilt de der læderlapper med til dine Fisher, i så fald ville jeg meget gerne prøve dem, når du på et tidspunkt bliver træt af HiFiman'en..
Mellemhjulet skrev:Uh ja, spændende ser den ud. Desværre er den jo mest beregnet til høj impedans hovedtelefoner, og der er de mere nye spændende hovedtelefoner som Hifiman og LCD Audeez jo mere lavimpedante. Jeg troede først det var en balanceret differential forstærker, men det er en single ended push pull.
Mellemhjulet skrev:Måske Mage har fået endnu mere svært ved at bestemme sig, efter det OT..........?
nc8000 skrev:Mellemhjulet skrev:Uh ja, spændende ser den ud. Desværre er den jo mest beregnet til høj impedans hovedtelefoner, og der er de mere nye spændende hovedtelefoner som Hifiman og LCD Audeez jo mere lavimpedante. Jeg troede først det var en balanceret differential forstærker, men det er en single ended push pull.
Det er da en balanceret forstærker der bare også kan trække single endede hovedtelefoner
nc8000 skrev:Min definition af en balanceret forstærker er udelukkende at der er et adskildt plus og minus signal til hver driver frem for 1 plus signal til hver driver og et fælles jord/returløb. Dine begreber med differential og push pull siger mig ikke noget, så er det noget du kan komme med en dybere forklaring på så jeg også i dag kan lære noget nyt ?
Mellemhjulet skrev:nc8000 skrev:Min definition af en balanceret forstærker er udelukkende at der er et adskildt plus og minus signal til hver driver frem for 1 plus signal til hver driver og et fælles jord/returløb. Dine begreber med differential og push pull siger mig ikke noget, så er det noget du kan komme med en dybere forklaring på så jeg også i dag kan lære noget nyt ?
Side 2 i den her er den jeg læner mig op ad, så det er der dagens nye læring er:
http://www.vacuumstate.com/fileupload/dpa300B_brochure_lo_rez.pdf
En SEPP er sådan cirka to SE forstærkere sat sammen så udgangssignalet er balanceret. SE forstærkere kan lyde rigtig, rigtig godt med en helt speciel magi i mellemtonen.
nc8000 skrev:Spændende, men det meste rækker ud over min fatte evne. Gad vist hvor min quad mono RudiStor solid state forstærker passer ind ?
Tilbage til Hovedtelefon forstærkere
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster