LarsHP skrev:Jeg vil foreslå at markeringen, af om medlemmer er logget på eller ikke, bliver lettere at aflæse.
F.eks. at det gøres grafisk a la en "tændt"-lampe (ligesom det meste elektronik har).
Det er den måde, de gør det på hos head-fi.org, og det funker intuitivt, fordi det er visuelt i stedet for i tekst.
Claus-DK skrev:Jeg ville oprindeligt have at online banneret var grønt og offline banneret var rødt, jeg kan ikke rigtig huske hvorfor det ikke blev det..
rappo skrev:Jeg kan se at der ikke er mange som deler min holdning (har stemt: Fjern bĂĄde online og offline banneret).
Hvorfor mener i at der er et behov for et online/offline banner? Har det nogen betydning at man ved hvorvidt folk er online/offline? At folk fremstĂĄr som online er jo ingen garanti for, at man sĂĄ kan forvente at de svarer prompte hvis man f.eks. sender en PB.
Havde vi haft en chat-funktion pĂĄ hoved-fi.dk, sĂĄ ville et online/offline banner give rigtig god mening, men ellers kan jeg ikke lige se pointen. Dermed ikke sagt at jeg mener at vi mangler en chat.
Burning777 skrev:rappo skrev:Jeg kan se at der ikke er mange som deler min holdning (har stemt: Fjern bĂĄde online og offline banneret).
Hvorfor mener i at der er et behov for et online/offline banner? Har det nogen betydning at man ved hvorvidt folk er online/offline? At folk fremstĂĄr som online er jo ingen garanti for, at man sĂĄ kan forvente at de svarer prompte hvis man f.eks. sender en PB.
Havde vi haft en chat-funktion pĂĄ hoved-fi.dk, sĂĄ ville et online/offline banner give rigtig god mening, men ellers kan jeg ikke lige se pointen. Dermed ikke sagt at jeg mener at vi mangler en chat.
Jeg mener det er vigtigt, at vi kan se om der er nogle Admin's online så vi kan tale mere frit og uden at skulle lægge bånd på os selv når de er væk. Når de er online her på siden skal man hele tiden passe på ikke at blive banned... på nær nc8000.
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster