Burning777 skrev:Jeg synes i skal droppe tankerne om regler og retningslinier. Har du regler tvinger du dig selv til at spille bussemand i skal bruge energi på at kontrollere og skælde ud. Fjern reglerne og lad os brugere vurdere hvem vi gider handle med. Vi kan jo læse hvem der har været venlige og rare for andre at handle med i feedback forumet.
Så jeg synes du skal skynde dig væk fra regellinien og så er jeg sikker på at der ikke kommer problemer i fremtiden.
Bare en venlig bekymring
Det lyder da som en god idé, men jeg vil ikke udsætte vores medlemmer for at skulle udsættes for at skulle byde på en auktion der løber på 4 andre sider, hvordan undgår vi det ???
Skal jeg for eksempel give det medlem der udsatte mig for det en sviner i feedback afdelingen ??
Jeg gør meget for at stedet har skal være frit og i en god tone, det eneste sted jeg har lavet regler er her af den grund at jeg synes det er min pligt at værne medlemmer mod svindel og humbug, i mangel af bedre ord..
Det nemmeste ville være at fjerne hele køb og salg forumet, hvilket jeg en dag som i dag har meget stor lyst til, for det er sq deprimerende at skulle bruge tid og ressourcer på at diskuterer om en budrunde er det samme som en auktion, når det tydeligt er beskrevet i de regler jeg har sat op at det er det...
hvis K og S var væk slap jeg også for at være bussemand..
Prøv at tage den blå avis og se hvor mange annoncer der er i den hvor der ikke er nogen pris på tingene, det er ikke let og jeg har meget svært ved at forstå hvorfor folk kan finde ud af det der og ikke her ???
Det skyldes måske at på den blå bliver annoncerne læst og godkendt inden de postes, det kan vi også indføre her ??
Men jeg må ærlig indrømme at det gider jeg simpelthen ikke, så hellere slette denne del af forumet..