Kaps skrev:Faktisk var det også en kommentar fra en anden bruger, jeg i kraft af min alder ikke kunne undgå at tage lidt personlig. Jeg synes dog ikke vi skal lave mere drama end højst nødvendig.
Burning777 skrev:Jeg synes i skal droppe tankerne om regler og retningslinier. Har du regler tvinger du dig selv til at spille bussemand i skal bruge energi på at kontrollere og skælde ud. Fjern reglerne og lad os brugere vurdere hvem vi gider handle med. Vi kan jo læse hvem der har været venlige og rare for andre at handle med i feedback forumet.
Så jeg synes du skal skynde dig væk fra regellinien og så er jeg sikker på at der ikke kommer problemer i fremtiden.
Bare en venlig bekymring
nc8000 skrev:Eksperimentet med ingen regler har jo været lavet mange gange i historien og er altid endt i anarki så jeg synes helt klart at vi skal have regler som måske ikke er perfekte men alligevel.
[sarkasme]Der er jo heller ikke grund til at have færdselsregler i trafikken for alle opfører sig da pænt. Og alle de andre regler og love vi har landet er da også unødvendige for ingen kunne da finde på at være vemmelige over for eller snyde medmennesker [/sarkasme]
nc8000 skrev:Eksperimentet med ingen regler har jo været lavet mange gange i historien og er altid endt i anarki så jeg synes helt klart at vi skal have regler som måske ikke er perfekte men alligevel.
[sarkasme]Der er jo heller ikke grund til at have færdselsregler i trafikken for alle opfører sig da pænt. Og alle de andre regler og love vi har landet er da også unødvendige for ingen kunne da finde på at være vemmelige over for eller snyde medmennesker [/sarkasme]
Mærke og Model:
Alder:
Antal ejere:
Købsted:
Farve:
Tilbehør:
Kvittering:
Stand:
Billeder:
Levering / Betaling:
Forsendelse: (hvem betaler porto?)
Varen(e) befinder sig i:
Kan afhentes pĂĄ min adresse: Ja/Nej
PRIS:
Buyer no 1 skrev:nc8000 skrev:Eksperimentet med ingen regler har jo været lavet mange gange i historien og er altid endt i anarki så jeg synes helt klart at vi skal have regler som måske ikke er perfekte men alligevel.
Jeg kan nu ikke helt se, hvordan "færdselsregler" for hvordan man må prissætte sine varer, skulle afholde folk hvis intention det er at snyde andre, fra at gøre det alligevel...
Men hensigten med mit indlæg var også bare at give Claus noget input. Uanset hvordan han vælger at køre det herefter, lever jeg fint med det.
[anekdote]Jeg kan huske at jeg for nogle år siden læste en artikel om Ejby på Fyn (tror jeg det var), hvor man synes der skete for mange ulykker. I stedet for at indføre flere "regler" i form af lyskurve, vejbump, parkeringsforbud m.m. gik man den modsatte vej. Man fjernede simpelthen en masse skilte, og samtidig fjernede man adskillelsen mellem fortov, cykelsti og vejbane, så det gik ud i ét. Konsekvensen var, at man som trafikant simpelthen var nødt til at orientere sig om hvad de øvrige trafikanter gjorde, eftersom der ikke var nogen regler. Og man var nødt til at finde en fælles måde at få det til at fungere på. Man kunne ikke "køre på sin ret". Resultatet var et fald i antallet af ulykker.[/anekdote]
Se det var et rigtigt eventyr
Daf skrev:Er der egentligt noget problem med svindel?
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 5 gæster