Sorensiim skrev:Og så har man jo en mulighed for enten at vise sit smukke ansigt eller bruge 100x100 pixels på at formidle et budskab eller fortælle lidt om hvem man er.
Sorensiim skrev:Og så har man jo en mulighed for enten at vise sit smukke ansigt eller bruge 100x100 pixels på at formidle et budskab eller fortælle lidt om hvem man er.
Ketil B skrev:Hierakier har tendens til at promovere mentale klasseskel, hvilket i mine øjne sjældent er en nyttig/produktiv ting. Hvis der er behov for at fremhæve positive bidrag/egenskaber, så er det jo frit for enhver at gøre dette på skrift, og det sker så vidt jeg kan bedømme allerede i god og dækkende udstrækning.
Farver, tja, jo mindre forstyrrende elementer på en side, jo lettere at forholde sig til indholdet/budskabet frem for personen. Det er dog nyttigt at enkelt kunne identifisere admin-delen (administratorer/redaktører), men derudover synes jeg ikke farver har noget formål.
Claus-DK skrev:Tour de headfi ???
Du skulle over knæet og have usynligt brugernavn LOL
Burning777 skrev:Man kan bare gå på med Tapatalk så ser man ikke de farver. Jeg havde slet ikke set at der var ændret i de ting. Jeg ved ikke om den slags motiverer til at skrive flere indlæg eller gøre flinke ting mod andre i kommunitetet men hvis det giver incitament til at det bliver et bedre sted at være så er det godt. Som med så mange andre ting i livet kan alle gode ting også have en bagside hvis det ikke bliver brugt rigtigt.
Kvaksalver skrev:Burning777 skrev:Man kan bare gå på med Tapatalk så ser man ikke de farver. Jeg havde slet ikke set at der var ændret i de ting. Jeg ved ikke om den slags motiverer til at skrive flere indlæg eller gøre flinke ting mod andre i kommunitetet men hvis det giver incitament til at det bliver et bedre sted at være så er det godt. Som med så mange andre ting i livet kan alle gode ting også have en bagside hvis det ikke bliver brugt rigtigt.
Det, jeg hører dig sige, er, at man kan få for meget bas?
Burning777 skrev:Kvaksalver skrev:Burning777 skrev:Man kan bare gå på med Tapatalk så ser man ikke de farver. Jeg havde slet ikke set at der var ændret i de ting. Jeg ved ikke om den slags motiverer til at skrive flere indlæg eller gøre flinke ting mod andre i kommunitetet men hvis det giver incitament til at det bliver et bedre sted at være så er det godt. Som med så mange andre ting i livet kan alle gode ting også have en bagside hvis det ikke bliver brugt rigtigt.
Det, jeg hører dig sige, er, at man kan få for meget bas?
Bas ødelægger ALT! Få det væk.
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster