Efter overgangen til det nye wehotel er der dele af Tapatalk der ikke længere virker. Listen med Participated under Latest er konstant tom og listen under All inderholder ikke alle de seneste aktive topics. Begge virkede så vidt jeg ved efter hensigten på det gamle web hotel. Unread virker stadig
Samme problem hos mig. Og under 'Profile' er både 'My topics' og 'My posts' tomme. Bliver desuden mødt af en gammel avatar, når jeg åbner tapatalk.
Men bær lige over med mig med dette, for jeg ligger på langs med alle forkølelsers moder og jeg orker ikke at gå i gang med noget de nærmeste par dage og da jeg ikke har let ved det her ITnoget kræver det en ret stor indsats fra min side at få ordnet og lige for tiden er batteriet nærmest tomt..
Så jeg vil bede jer om lige at væbne jer med lidt tålmodighed, det skal nok blive godt igen..
Tror problemet ligger i at vi har skiftet webhost og det kan tapatalk registreringen måske ikke lide. Så Claus skal nok logge ind og fikse dette på http://tapatalk.com/landing.php
Viste sig 'Settings' på en eller anden måde var blevet ændret hos mig. Det fungerer nu som hos NC. Ville dog stadig være fint, hvis man kunne få Tapatalk til at opføre sig som før overgangen til det nye web-hotel.
Som nævnt i et tidligere indlæg jeg skal nok få set på det, men jeg kæmper med en grim forkølelse og har ikke rigtigt overskuddet til det lige i øjeblikket, det skal nok komme, hav tålmodighed..