Tja, jeg følte lidt det samme, da jeg købte et par HE-4 af Brian i maj. Efter 3 mdr. og et par rykkere for at få en kvittering, gav jeg op. I November bestilte jeg så et par HE-500 og bad om en kvitt. på HE-4 endnu en gang, da den skulle sælges. Beskeden fra Brian var, at han skulle have bestilt nogle flere HE-500 hjem, og selvfølgelig ville jeg få en kvittering. Efter 1,5 mdr. kom der en besked, at han havde været ved at gennemgå gamle beskeder, og om jeg stadigvæk var interesseret i HE-500, og om han egentlig havde fået sendt en kvittering til mig?
I min bog er det bare ikke godt nok. Travlhed i al ære, men som forhandler skal man have styr på kunderne, hvad de har købt/bestilt, og hvad de har fået.
Resultatet har også været, at jeg henter mit grej hjem fra udlandet nu, og det er sku da kedeligt, når vi har en forhandler med spændende produkter i Danmark. En positiv effekt af det er, at andre kommer til fadet i de auktioner, som han har afholdt her på siden. Ellers havde jeg snuppet både T1´eren, HE-500´eren og Burson´en
.
Jeg beklager mit mavesure opstød. Jeg havde egentligt slet ikke tænkt mig at nævne min oplevelse med Odyssey Audio, da andre her på siden jo er glade og tilfredse med Brian. Han er flink og rar, og betyder virkeligt meget for siden her, med hans tiltag og arrangementer. Men hvis kunderne bare forsvinder uden at give en tilbagemelding, er det også svært at forbedre et firma på langt sigt. Jeg er også overbevist om, at han vil forbedre servicen med tiden
.
EDIT: Hovsa, så dukkede der sørme en Faktura på HE-4 op i min mail. Tak for det. Det bliver den nye ejer glad for
.