Manglende fakturaer

Manglende fakturaer

Indlægaf brian » 18. feb 2012, 01:32

Hej

Kan I der mangler at modtage fakturaer på køb ikke lige maile mig med navn, adresser etc , så der er styr på garantien. Jeg har haft temmeligt meget om ørerne så jeg ved at jeg mangler at sende nogle.

odysseyaudiodk(at)hotmail.com

Brian "Platugle"

PS mit nye tilnavn kræver lige en forklaring http://hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93065
Jeg ved ikke hvad han mener med "Opper"....
brian

Brugeravatar
Forhandler

Geografisk sted: Slagelse

Re: Manglende fakturaer

Indlægaf toppe » 18. feb 2012, 02:22

Hej Brian,

Jeg hĂĄber da ikke Claus ser det her, sĂĄ han skifter 'forhandler' ud med 'Platugle' ;)

Jeg tror 'Opper' er en fordanskning af Bump, for at bringe trĂĄden op...
toppe

Brugeravatar
Redaktør

Geografisk sted: Nørrebro

Indlægaf brian » 18. feb 2012, 02:30

Da jeg ved at der er nogle der har videresolgt eks. Hifiman produkter, skal I være opmærksomme på at den nye ejer overtager garantien.

Så hvis der mangler faktura skal denne også laves, selvom I ikke længere selv er ejeren.

Brian
brian

Brugeravatar
Forhandler

Indlægaf Claus-DK » 18. feb 2012, 11:37

Det er der nok ikke den store chance for. Med mindre Brian selv ønsker en anden titel ruller1

Som jeg ser det er det sq lidt plat at skabe sig på et offentligt tilgængeligt forum over sådan noget, jeg bruger slet ikke fakturarer, men skal jo nok til sådan noget bøvl i en meget nær fremtid, for det er ved at være lidt svært at huske hvem der har købt hvad og hvornår, men alt sådan noget er jo logget enten på paypal eller banken, så et bevis for hvornår man har købt dette og hint kan man da nemt finde frem..

Jeg kunne forstå brokkeriet hvis Brian nægtede at bytte eller afhjælpe en fejl, men det andet er da bare fordi manden trænger til noget opmærksomhed og ikke har anden måde at få det på en ved at svine andre til, At begynde at beskylde dem for at drive en sort og dermed ulovlig virksomhed tangerer i min optik injurier/bagvaskelse og er som sådan lige så ulovligt som at drive en sort virksomhed..

Jeg har også fuld forståelse for at ting tager tid, det kender jeg kun alt for godt fra mig selv, jeg bruger selv omkring de 50 timer om ugen til mit job, omkring det ½e på at drive og passe hoved.fi, så skal der soves i en 40 timers tid, så er der omkring 50 timer om ugen tilbage til familie/butik/hus/have og fritid, det er ikke altid let at få det til at hænge sammen og jeg har indtryk af at Brian befinder sig i nogenlunde samme situation..

Jeg håber ikke sådan nogle tråde dukker op her og er da lidt i tvivl om hvordan de bør håndteres når de kommer, for det skal jo nok komme..Jeg vil til enhver til hylde ytringsfrihed og foragter censur, men der er også noget der hedder takt og tone, som alle her da heldigvis har..

toppe skrev:Hej Brian,

Jeg hĂĄber da ikke Claus ser det her, sĂĄ han skifter 'forhandler' ud med 'Platugle' ;)

Jeg tror 'Opper' er en fordanskning af Bump, for at bringe trĂĄden op...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Geografisk sted: Kliplev

Indlægaf Alpha » 18. feb 2012, 15:59

Tja, jeg følte lidt det samme, da jeg købte et par HE-4 af Brian i maj. Efter 3 mdr. og et par rykkere for at få en kvittering, gav jeg op. I November bestilte jeg så et par HE-500 og bad om en kvitt. på HE-4 endnu en gang, da den skulle sælges. Beskeden fra Brian var, at han skulle have bestilt nogle flere HE-500 hjem, og selvfølgelig ville jeg få en kvittering. Efter 1,5 mdr. kom der en besked, at han havde været ved at gennemgå gamle beskeder, og om jeg stadigvæk var interesseret i HE-500, og om han egentlig havde fået sendt en kvittering til mig?
I min bog er det bare ikke godt nok. Travlhed i al ære, men som forhandler skal man have styr på kunderne, hvad de har købt/bestilt, og hvad de har fået.
Resultatet har også været, at jeg henter mit grej hjem fra udlandet nu, og det er sku da kedeligt, når vi har en forhandler med spændende produkter i Danmark. En positiv effekt af det er, at andre kommer til fadet i de auktioner, som han har afholdt her på siden. Ellers havde jeg snuppet både T1´eren, HE-500´eren og Burson´en rulle6 .
Jeg beklager mit mavesure opstød. Jeg havde egentligt slet ikke tænkt mig at nævne min oplevelse med Odyssey Audio, da andre her på siden jo er glade og tilfredse med Brian. Han er flink og rar, og betyder virkeligt meget for siden her, med hans tiltag og arrangementer. Men hvis kunderne bare forsvinder uden at give en tilbagemelding, er det også svært at forbedre et firma på langt sigt. Jeg er også overbevist om, at han vil forbedre servicen med tiden :-) .

EDIT: Hovsa, så dukkede der sørme en Faktura på HE-4 op i min mail. Tak for det. Det bliver den nye ejer glad for rulle2 .
Alpha

Geografisk sted: midtjylland

Indlægaf Claus-DK » 18. feb 2012, 21:33

Ja OK det er sĂĄ lidt noget andet end jeg havde regnet med, jeg fĂĄr det skidt i maven hvis jeg ikke svarer inden for 24 timer pĂĄ emails og PBer..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Indlægaf brian » 18. feb 2012, 21:40

Jeg har en meget langsom bredbĂĄndsforbindelse, den er flere mĂĄneder om at levere en mail :grin:

Men mere seriøst. Alpha har ikke fået den service han burde og det er ærgeligt. Jeg synes at kritikken er skrevet i en meget soper tone og jeg tager den til mig og strammer op. Årsagen til mine lange svartider er afklaret og jeg er i fuld gang med at lappe huller.

Til slut vil jeg vende Alpha's kommentar om og sige at sitet betyder meget for mig.

Brian
brian

Brugeravatar
Forhandler

Indlægaf Claus-DK » 18. feb 2012, 21:47

Er det sĂĄ ikke en smalbĂĄndsforbindelse ?

Jeg er mindst lige så glad for at have dig her, som du er for at være her..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator

Indlægaf Mingo » 18. feb 2012, 22:34

Jeg har handlet med Brian et par gange, og der har været laaaaaaaaaaaaaaang ventetid i visse tilfælde.
Omvendt har Brian været mand for at erkende dette faktum og har absolut vist sig fra sin generøse side for at bøde herfor.
Derfor handler jeg trygt med Brian fremover.
Mingo

Geografisk sted: Struer

Manglende fakturaer

Indlægaf nc8000 » 19. feb 2012, 16:53

Jeg kan kun bekræfte at Brian ikke har været den hurtigste til papir arbejdet. På den anden side er han en fin fyr og han lader ikke krejler genet stå i første række når der skal handles. Både ved købet af HE-500 og senest C4 har jeg fået produktet og så betalt/betaler når andet salg er gået/går i orden.
nc8000

Tilbage til Den Gode Lyd