Sidder og pusler lidt med et par anmeldelser, men er kommet lidt i tvivl om hvordan formen egentlig skal være
Jeg fornemmer lidt at den nye sort er at skrive en anmeldelse som en blog, i stedet for i ét samlet indlæg. Jeg plejer selv at skrive anmeldelser som ét samlet indlæg, men det tager også en del tid. Dels fordi man jo først skal lytte sig ordentlig frem til nogle "endelige" indtryk, dels fordi det jo stiller lidt større krav til struktur og sammenhæng. Så umiddelbart kan jeg godt se idéen i at skrive en anmeldelse lidt ad gangen, efterhånden som man får lyttet til tingene, og får tid til at skrive om det. Alene af hensyn til tiden kunne alternativet jo være, at man slet ikke fik skrevet noget.
Og hvis det kan være med til generelt at fremme vores skrivelyst, at man ikke behøver at lave en stor forkromet anmeldelse i ét indlæg, er det jo en rigtig god ting!
Omvendt synes jeg som læser, at blog-formen let bliver lidt usammenhængende, og så gør det det jo også lidt sværere at organisere anmeldelserne i anmelder-forummet.
Så intentionen med denne tråd var at få en debat om hvordan vi, både som skribenter og læsere, har det med formen på anmeldelser....