Ketil B skrev:Måske (?) er det muligt at lægge en 'Vis sidste annoncer' på samme linie øverst som Vis ubesvarede indlæg/Vis aktive emner, dvs så den er tilgængelig uden at man behøver at logge ind.
Aner det ikke
Ketil B skrev:Måske (?) er det muligt at lægge en 'Vis sidste annoncer' på samme linie øverst som Vis ubesvarede indlæg/Vis aktive emner, dvs så den er tilgængelig uden at man behøver at logge ind.
Claus-DK skrev:Jeg kan så kun opfordre til vi nu gør lidt ekstra ud af at tilføje i overskriften om handlen er afsluttet...
Buyer no 1 skrev:
Og hvis det pĂĄ et tidspunkt bliver delt op og der skal sorteres, pĂĄtager jeg mig gerne opgaven med at flytte rundt. Hvis det er praktisk muligt....
Claus-DK skrev:Musiksalgs del oprettet, afsluttede handler oprettet..
TrĂĄde flyttet..
Er vi tilfredse ???
Buyer no 1 skrev:Marathon på rulleskøjter .... så hellere bruge nogle timer på at sortere salgsannonccer
Klepf skrev:Hej Claus
Er der mulighed for at stramme lidt op i køb og salg?
Der er for mange der ikke fĂĄr skrevet afsluttet og sĂĄ ligger de bare i vejen.
Jeg ved godt det ville være mega besværligt hvis du skal holde øje hele tiden, men kan der ikke være en nedtælling eller lign. der går sælger køber obs på at ny skal den flyttes til afsluttet?
Med venlig hilsen Mikkel
Claus-DK skrev:Hvad vi kan gøre er at give trådene i KSB en levetid på 50 dage og så slettes de automatisk ???
x2!Sorensiim skrev:Jeg melder mig gerne som KSB-moderator, jeg hænger der alligevel hele tiden...
vaskebjørnen skrev:Claus-DK skrev:Hvad vi kan gøre er at give trådene i KSB en levetid på 50 dage og så slettes de automatisk ???
Det ville jeg godt nok blive ked af, da sammenlignings grundlag så ville forsvinde, jeg ved godt det er irriterende der ikke bliver fulgt op KSB trådene, men vi må jo selv kunne finde ud af og rette det efter afsluttet handel. Vi kan jo osse finde uf af at køre 50kmt i byen selv om politiet ikke står der.
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster