Buyer no 1 skrev:Når jeg oplader min Galaxy S fuldt ud fredag inden jeg forlader jobbet, er det kun lige med nød og næppe at den holder strøm til mandag morgen.
Buyer no 1 skrev:SÃ¥dan
Jeg er totalt novice når det kommer til smartphones, så venligst bær over med mig
Når jeg oplader min Galaxy S fuldt ud fredag inden jeg forlader jobbet, er det kun lige med nød og næppe at den holder strøm til mandag morgen. Har opdaget, at der tilsyneladende er noget radio der kører i baggrunden som standard, som måske æder en masse strøm.
Er der mon andre ting der med fordel kan deaktiveres?
vaskebjørnen skrev:Tweaked kernel søren.. jeg er lutter øre.. er ved at være moden til CM9
Sorensiim skrev:vaskebjørnen skrev:Tweaked kernel søren.. jeg er lutter øre.. er ved at være moden til CM9
Værsenartig: http://download.cyanogenmod.com/?device=crespo
Det er stadig nightlies, men kørte fino på min Nexus S. Husk at hente google apps også og få dem flashet i recovery når du har flashet rom'en. Hvis alt det var sort snak bør du nok lige google det først...
Anda skrev:Savner min Desire
Buyer no 1 skrev:Jeg har købt dyret hos elelefanten, og der kan man under specifikationer se, at der loves op til 750 timer i stand-by!
Men siger du, at jeg skal være glad for at den kan præstere ca. 8-9 % af dette?
Buyer no 1 skrev:Jeg har købt dyret hos elelefanten, og der kan man under specifikationer se, at der loves op til 750 timer i stand-by!
Men siger du, at jeg skal være glad for at den kan præstere ca. 8-9 % af dette?
Buyer no 1 skrev:SÃ¥dan
Har opdaget, at der tilsyneladende er noget radio der kører i baggrunden som standard, som måske æder en masse strøm.
Er der mon andre ting der med fordel kan deaktiveres?
Anda skrev:Det kniber lidt med at få penge for min ødelagte telefon, så jeg er på udkig efter noget brugt. Jeg har allerede fået anbefalet Nexus S, men er der andet jeg skal holde øje med? Budgettet er nok på omkring 1000-1500,-
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 27 gæster