Ostebaronen skrev:Jeg kører Kildemoes Street '08 med kurv bag på:
Ostebaronen skrev:Jeg kører Kildemoes Street '08 med kurv bag på:
Folk glor nu noget når jeg kommer fræsende forbi eller når jeg overhaler cykel ryttere. Jeg ønsker mig dog en rigtig racer, men de er fandme dyre!
Claus-DK skrev:
De andre cykler ser ud til de er så bange for den at de bare smider sig ned..
(..)
Alpha skrev:Ostebaronen skrev:Jeg kører Kildemoes Street '08 med kurv bag på:
Yeah..så kan jeg også godt vise min . En stål mountainbike årgang 1992 ombygget til citybike. Den får heldigvis lov til at stå i fred for de langfingrede nede i byen :
Kolind skrev:Alpha skrev:Ostebaronen skrev:Jeg kører Kildemoes Street '08 med kurv bag på:
Yeah..så kan jeg også godt vise min . En stål mountainbike årgang 1992 ombygget til citybike. Den får heldigvis lov til at stå i fred for de langfingrede nede i byen :
Det var dengang man lavede HORN !
Alpha skrev:Ostebaronen skrev:Jeg kører Kildemoes Street '08 med kurv bag på:
Kena skrev:En væsentlig grund til at valget faldt på den er, at jeg er begyndt at køre med barnestol (igen). Med sådan en bagpå, kan det næsten være lige meget hvordan cyklen ser ud.
Kolind skrev:Det var dengang man lavede HORN !
Anders skrev:Vi er enige om at hjulstørrelsen er ens på for- og baghjul... ikk'? Fotovinklen giver den en skønt 80'er inspireret enkeltstartslook med lille forhjul. Det er i øvrigt de sindsygste horn længere set på en cykel, ser ud til at du kan ligge i supermandstilling med dem. God stil
Mellemhjulet skrev:Mærkeligt nok, en Bridgestone med japansk bygget stel med kvalitetsrør ville nok være den af de viste cykler jeg helst ville prøve. Visse af modellerne er nærmest kult i USA.
Anders skrev:Har lige talt efter. Jeg har flere cykler end hovedtelefoner... Hmmm, enten skal jeg reducere antallet af cykler (no way) , eller benytte lejligheden til at investere i flere bøffer. Den er da lige til højrebenet
Sendt fra min Galaxy Nexus
jacobjron skrev:Skulle i forbindelse med forårsklargøring i dag have ny fremping og styr på, men jeg opdagede til min rædsel at frempinden ikke var høj nok til at sidden på headsettet med de spacers der sidder på std.
vaskebjørnen skrev:Således ser Trek geden ud for tiden, den lever et liv som by-ged til stationen og alt muligt andet, derfor alm pedaler og skærmene.
toppe skrev:Så må du jo en tur til din LBS - en ny spacer koster vist ikke alverden... Alternativt kunne du jo også droppe spacerne, skære forgaflen ned og STS: http://slamthatstem.com/
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 33 gæster