TrĂĄden om Odyssey Audio
http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=15&t=2033
Har sat lidt tanker i gang hos mig, for det er som sĂĄ meget andet en situation jeg ikke rigtig havde set komme da hoved-fi gik i luften..
For hvordan skal man lige tackle sådan noget, Brian har ikke været logget ind siden 4. Juli, altså over en måned siden, jeg har ikke mailet eller ringet til ham, så om han er forsvundet eller bare sover over sig har jeg ingen idé om og det rager for så vidt heller ikke hverken hoved-fi eller jeg..
Hvad der rager mig og Hoved-fi er at vi lægger navn til og "godkender" folk, når de har et underforum på siden, en slags særlige forhandlere, det er da i det mindste det der ligesom er hele bagtanken ved det og så er det ikke skide heldigt at have en forhandler der glimrer med sit fravær i flere længere perioder, sådan noget vil jeg helst ikke forbindes med og synes at vi som det gode og åbne fællesskab vi er heller ikke rigtigt kan være tjent med at give sådan en butik (vi taler generelt her) vores "blå stempel" ..
Jeg er ikke tosset med regler og regulativer men jeg synes vi bør tage dette emne op til en debat, der er også Hisound, HiFiDIY, garage 1217 som jeg synes vi skal tage stilling til hvilken aktion vi skal gøre på deres dele af forhandlerdelen..
Nu er de sĂĄ producenter og ikke danske butikker, men de er total inaktive og gider vi sĂĄ have dem ???
Hvad jeg har tænkt på er at låse brian´s del og lade de tre inaktive producenter blive opsuget i relevante fora.
Brian´s del vil så forblive låst til jeg hører fra ham, de 3 andre vil nok ikke opdage noget som helst..
De eneste retningslinjer jeg har i forhandlerdelen er at "her kan i gøre som i lyster", men synes ikke rigtigt det er nok længere, jeg snakker ikke om at man skal være så og så aktiv, svarer så og så hurtigt, mere hvad VI som fællesskab vil forbindes med, for fortæller du en ven om et forum og vennen bliver snydt af en forhandler der (igen generelt husk det, tror ikke der er nogle der er blevet snydt her) ville man jo stå i en lidt pinlig situation, synes jeg....
Hvad er den rette vej ??
Hvad skal jeg/vi gøre ??
Hjælp mig