telum skrev:Søgning er fint, men så skal du vide hvad du vil søge på. Hvis du er ude efter en-eller-anden hovedtelefon til forskelligt brug, helst ikke for dyr, så er det svært at søge. Derfor kommer der ofte nye tråde med mange af de samme spørgsmål.
AffeX skrev:Ideen er da ok, jeg er bare bange for at strukturen på forum med tiden bliver uoverskuelig. Jeg har henvist en bruger hertil, som syntes det var svært lige at finde den information der var brugbar.
Jeg forstĂĄr at det er netop denne slags 'first time' brugere du vil guide.
Men trĂĄdene vokser og der er Tour indtryk, anmeldelser, hvad lytter du til, ksb osv
Men det er selvfølgelig dit hjørne at beslutte. Jeg tænkte bare, at andre afsnit kunne grupperes eller evt lukkes, hvis de ikke rigtigt er slået an.
Hvad med at vedligeholde en top 5 i forskellige prisklasser for henholdsvis hovedtelefoner, Dac, AMP osv
Er det muligt at blive enige om Ă©n liste i stedet for 50 forskellige input?
Vi kan evt nominere og give point?
librarian skrev:alt det her med at tingene er svære at finde (og det er de) kunne løses, hvis man satte en bedre søgefunktion op. derfor kunne man stadig godt formidle et eller andet til nye brugere på en eller anden måde. men en bedre søgefunktion savnes meget herfra og ville også hjælpe alle nye brugere.
vaskebjørnen skrev:En låst tråd med links til anmeldelser kunne jo være fin, den er osse ret nem at vedligeholde samt indele i pris niveauer / mobilt eller stationært.
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
librarian skrev:man kunne også gøre (endnu) mere ud af anmeldelses-delen (kræver måske lidt klippe-klistre arbejde), og med tiden, når der er anmeldelser nok, kunne man inddele den sektion i prisklasser...
mcfrede skrev:telum skrev:Søgning er fint, men så skal du vide hvad du vil søge på. Hvis du er ude efter en-eller-anden hovedtelefon til forskelligt brug, helst ikke for dyr, så er det svært at søge. Derfor kommer der ofte nye tråde med mange af de samme spørgsmål.
...Eller mĂĄske netop en hovedtelefon for dyr: http://www.solrepublic.com/meow?
Undskyld, jeg kunne ikke lade være...
Claus-DK skrev:vaskebjørnen skrev:En låst tråd med links til anmeldelser kunne jo være fin, den er osse ret nem at vedligeholde samt indele i pris niveauer / mobilt eller stationært.
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
Problemet med sĂĄdan noget er at hvem skal bestemme hvad er anbefales ??
Det er er godt forslag og også det jeg havde håbet den tråd med anbefalinger af hovedtelefoner under 500 kr skulle være endt ud i, problemet er at vi er et levende forum og vi har forskellig smag og kriterier for hvad der er godt og skidt og hvad der bør være på en eventuel liste, så at have sådan en tråd låst virker forkert..
Claus-DK skrev:AltsĂĄ et index over anmeldelserne ??
God idé..
Tilbage til Forslag og kommentarer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster