Hoved-fi anbefaler...



Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf mikkelkhs » 15. aug 2012, 10:03

Husk en bas sektion og en BASS sektion ;)
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - så får jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf Claus-DK » 15. aug 2012, 10:30

det lyder som en god plan, så må vi finde en placering til den når den er klar.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf vaskebjørnen » 15. aug 2012, 10:35

mikkelkhs skrev:Husk en bas sektion og en BASS sektion ;)


Gladeligt mikkel laver du et review af Søvnig XB1K?? rulle4
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf vaskebjørnen » 15. aug 2012, 10:36

Claus-DK skrev:det lyder som en god plan, så må vi finde en placering til den når den er klar.


Ja jeg tænker i roden på anmeldelser afsnittet
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf mikkelkhs » 15. aug 2012, 11:17

vaskebjørnen skrev:
mikkelkhs skrev:Husk en bas sektion og en BASS sektion ;)


Gladeligt mikkel laver du et review af Søvnig XB1K?? rulle4


ICH WILL, skal dog lige låne en DAC da mit nuværende setup er defekt. Giv mig din pære!
/mikkelkhs - basshead extraordinaire

Current gear: FiiO E3+FiiO E5+Sony MDR-XB1000+Digizoid Z02+Superlux-681+US-780
Billede
http://db.tt/vsWhXmHL << dropbox, brug lige dette link - så får jeg 500mb mere plads ;)
mikkelkhs

Brugeravatar
Basshead extraordinaire
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: 11. aug 2011, 23:58
Geografisk sted: Your mom's place

Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf vaskebjørnen » 15. aug 2012, 11:21

mikkelkhs skrev:
vaskebjørnen skrev:
mikkelkhs skrev:Husk en bas sektion og en BASS sektion ;)


Gladeligt mikkel laver du et review af Søvnig XB1K?? rulle4


ICH WILL, skal dog lige låne en DAC da mit nuværende setup er defekt. Giv mig din pære!


Yes du låner bare pæren..
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf Buyer no 1 » 18. aug 2012, 20:05

Man kunne jo også spørge nogle af de nye brugere, fx via pb, hvad deres oplevelser af sitet er. Hvad synes de fungerer godt? Hvad savner de? Fandt de den information de søgte? etc. etc.

Det er jo ikke sikkert alle ønsker at svare, men det er da en mulighed for at få noget mere konkret at forholde sig til. Umiddelbart ser jeg ikke nogen nye brugere deltage i denne tråd (de opfordres hermed til at gøre det, hvis de læser med 1musik ). Derimod er her mange af os "gamle", der giver vores bud på hvad vi tror der er behov for ;-)
Buyer no 1

Brugeravatar
 
Indlæg: 3685
Tilmeldt: 1. apr 2011, 15:40
Geografisk sted: Region Hovedstaden

Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf vaskebjørnen » 19. aug 2012, 21:43

Buyer no 1 skrev:Man kunne jo også spørge nogle af de nye brugere, fx via pb, hvad deres oplevelser af sitet er. Hvad synes de fungerer godt? Hvad savner de? Fandt de den information de søgte? etc. etc.

Det er jo ikke sikkert alle ønsker at svare, men det er da en mulighed for at få noget mere konkret at forholde sig til. Umiddelbart ser jeg ikke nogen nye brugere deltage i denne tråd (de opfordres hermed til at gøre det, hvis de læser med 1musik ). Derimod er her mange af os "gamle", der giver vores bud på hvad vi tror der er behov for ;-)

Jeg er jo godt nok ikke ny her længere ( antager jeg ;-) ) men da jeg var kunne det have været rart at overskue hvad er hvad, altså som det index i anmeldelser jeg arbejder på, index'et gør det overskueligt at finde det man søger under anmeldelser, ikke altid lige nemt hvis ønsket er sub 1500 og skal kigge det hele igennem for at finde de rigtige kandidater...

Men ellers giver jeg dig helt ret, Hvis "nye" brugere læser med råb op hvis i har et forslag til hvad i syntes kunne være rart.
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf Claus-DK » 30. aug 2012, 17:37

Buyer no 1 skrev:Man kunne jo også spørge nogle af de nye brugere, fx via pb, hvad deres oplevelser af sitet er. Hvad synes de fungerer godt? Hvad savner de? Fandt de den information de søgte? etc. etc.

Det er jo ikke sikkert alle ønsker at svare, men det er da en mulighed for at få noget mere konkret at forholde sig til. Umiddelbart ser jeg ikke nogen nye brugere deltage i denne tråd (de opfordres hermed til at gøre det, hvis de læser med 1musik ). Derimod er her mange af os "gamle", der giver vores bud på hvad vi tror der er behov for ;-)


Det vil jeg da lige prøve at arbejde lidt i, godt forslag og måske en mulighed for at vi kan blive endnu bedre end vi er nu, vi kunne også lave en tråd om det i "velkommen til Hoved-fi" ??

I den kan vi så opfordre nye medlemmer til at brokke sig over hvad de nu føler er skidt, eller måske endda rose os for hvad der er godt.. musik17
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Hoved-fi anbefaler...

Indlægaf vaskebjørnen » 30. aug 2012, 20:26

I må osse gerne rette henvendelse hvis jeg er helt ude i hampen på idex'et af anmeldelser. Det er A work in progress det tager noget tid at få op at stå, meningen er at jeg vil pris gruppere tingene, så der er nemmere at finde noget inde for et budget uden at vide hvad produktet eventuelt skal hedde.

http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=47&t=2063#p36045

I må kommentere her eller i PB til mig, jeg har låst indextråden for ikke at den skulle blive lang og forvirende,
samt der bliver linket til alt der ligger i ameldelse forummet når jeg når til ende.
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Foregående

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster