Jeg ville blot lige starte med at sige hej til jer allesammen her.
Jeg er helt ny på denne side, og dette er allerede mit andet indlæg.
I hvert fald indtil videre har jeg et rigtig godt indtryk af dette forum; I virker vidende, venlige, sympatiske, hjælpsomme og aktive - og så kan det jo dårligt blive meget bedre.
Selv er jeg ikke den flittigste forum-skribent, men jeg nyder altid at læse hvad der bliver skrevet og således lære noget nyt, dvs. snylte. Jeg har desværre endnu ikke den bredeste erfaringshorisont hvad angår head-fi, så jeg har umiddelbart ikke så meget at bidrage med til at starte med, men det kan jo være at det ændrer sig efterhånden. Dog er jeg ikke helt ubekendt med almindelig stue hifi, omend jeg for tiden spiller på et ganske ydmygt set-up bestående af Musical Fidelity Triple X forbundet til et sæt Dali Mentor Menuet med noget Van den Hul kabel.
Noget af det jeg synes er mest spændende, er at læse om nye mærker, som man aldrig har hørt om før, og jeg kan se at GD Audio er noget der nævnes flere gange på dette forum, men hvis man søger efter det, så finder man enten alle indlæg der indeholder ordet "audio" (hvilket er mange!
), eller også kommer der ingen resultater frem, hvis man bare søger på "GD." Jeg tvivler på at der er så meget at gøre ved det, men måske jeg kunne få nogen af jer til at komme med nogle flere direkte links til nogle af de tråde, hvor GD Audio produkter omtales og diskuteres mest?
Andre ting jeg pt er særlig interesseret i at vide mere om er software og kabler, men såvidt jeg kan se, så eksisterer der allerede flere tråde om i hvert fald software, så jeg har vist allerede godt med læsestof til en eller flere nætter, og så må jeg se hvad jeg kan finde om kabler bagefter.
Jeg glæder mig til at læse mere herinde, og jeg vil da også bestræbe mig på at komme til at bidrage med lidt ikke alt for ligegyldigt ævl fra tid til anden - det er i hvert fald ambitionen, og så håber jeg på jeres overbærenhed, når det ikke lykkes.