Sony.dk skrev:Fyld din WALKMAN® med drag-and-drop musik, video, afspilningslister og fotooverførsler (ikke-DRM-indhold) fra Windows® Explorer eller iTunes
Claus-DK skrev:Min Sansa Clip synger på sidste vers, så jeg skal bruge en erstatning..
Krav:
Skal være lille
skal lyde godt
Gerne masser af plads
Skal kunne spille DRMfiler
Skal kunne tåle at få mange tæsk.
Ikke med touchskærm.
Mit første indskud var en ny Clip, men jeg vil også gerne prøve noget andet, jeg synes blandt andet sony walkmen ser lækre ud og de kan leverer 35 timers lyd, det er da noget..
Prisen er ikke så vigtig.
vaskebjørnen skrev:Efter kærlig behandling med Rockbox æder Clip vidst stortset alt.
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
DavidB skrev:Når man læser div. tråde her i forummet bliver clip'en virkelig rost til skyerne, mens Iting nævnes, men ikke i voldsomt rosende vendinger. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det er fordi clip'en er Iting overlegen som kilde (lydkvalitet) eller om det er fordi mange her er pc brugere.
Jeg er med på at Clip'en er billig lille og ikke bundet til æbleverden, men er kvaliteten også bedre?
Sorensiim skrev:DavidB skrev:Når man læser div. tråde her i forummet bliver clip'en virkelig rost til skyerne, mens Iting nævnes, men ikke i voldsomt rosende vendinger. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det er fordi clip'en er Iting overlegen som kilde (lydkvalitet) eller om det er fordi mange her er pc brugere.
Jeg er med på at Clip'en er billig lille og ikke bundet til æbleverden, men er kvaliteten også bedre?
Her er skam også mange æblebrugere
Jeg tror en del af forklaringen er at Clip+ matcher iPods i lydkvalitet, fylder ca. intet og koster 3-400 kroner.
Burning777 skrev: Derudover ligger alt mit musik i Apple Lossless i iTunes.
Nope. Der er også grænser for hvad man får for sine 400,- kr.Buyer no 1 skrev:Er der digital udgang på sådan en Clip-fætter?
DavidB skrev:Burning777 skrev: Derudover ligger alt mit musik i Apple Lossless i iTunes.
Har du også musikken i alac på Iphonen eller komprimerer du til 320?
Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 1 gæst