Claus-DK skrev:Hvad er MMO ??
Ostebaronen skrev:Til dem der er Half Life fans så er der et projekt som har udgivet en stor del af Half Life 1 lavet i Source engine. Dvs. det første spil med samme grafik motor som Half Life 2. Har spillet mig et ret godt stykke igennem spillet og det er bare super godt lavet!
Det kræver man har Steam installeret og via Steam under Library, hvor man så vælger tools installerer Source SDK Base 2007 dernæst downloader Black Mesa fra deres officielle hjemmeside og installerer dette. Fyr op for Steam og det skulle nu være på din liste over spil.
Der skulle eftersigende være ca. 8-10 timers spilletid og de vil komme med resten senere.
Lige lidt screenshots (de er ikke sĂĄ gode, havde travlt med at spille spillet )
[img]pic1[/img]
[img]pic2[/img]
[img]pic3[/img]
[img]pic4[/img]
Ostebaronen skrev:Steam skulle køre fint i Wine, ellers er der projekter såsom CrossOver som giver en garanti for at det virker. Jeg har i hvert fald kørt det dengang jeg kørte Linux på min laptop.
vaskebjørnen skrev:Det ser ud til jeg kunne blive fristet til at spille lidt igen http://www.sega.com/alienscolonialmarines/
stollesen skrev:hvis i kan lide pvp og mmo +tank og sĂĄ vil jeg anbefale wolrd of tanks og der kost ikke nĂĄ at spil, og der er fedt at frase runt i en tige tanks .
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster