en god nyhed



en god nyhed

Indlægaf Claus-DK » 2. okt 2012, 01:46

Som flere her på siden nok har bemærket er en af mine guruer i head-fi "Solderdude" som har huseret på Rockgrotto, jeg har skrevet med ham af og til og på det nærmeste tryglet ham om at komme med her på siden..

DET HAR ENDELIG BÃ…RET FRUGT. rulle2 rulle2 rulle2

Der er dog et men og det er at han er fra Nederlandene og at bruge google translate fra dansk til Hollandsk er vist noget der giver det rene volapyk, han er dog en VEN og jeg har ruget lidt over hvordan vi (specielt dem der gør det selv) kan udnytte de evner og den store viden han besidder..

Frans er ikke typen der tror på magiske og smarte påstande, for nu at være diplomatisk, men han er utrolig hjælpsom og ved ufatteligt meget mere end jeg nogensinde kommer til, i det mindste når det kommer til elektronik, jeg snakker dog bedre hollandsk end han taler dansk, hvilket jeg kan trøste mig lidt med.. ruller1

Hvordan kan vi tackle det ??

Mine tanker går på et underforum i gør det selv, som så vil være på engelsk, hvor vi så kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Hvis han deltager i de andre fora, har jeg skrevet til ham at han bare kan skrive på engelsk.
Personligt vil jeg gå ret langt for at få Frans til at føle sig velkommen og ønsket her på siden..

Jeg vil meget gerne have noget feedback på dette..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: en god nyhed

Indlægaf toppe » 2. okt 2012, 01:56

Go for it!
Jg er ikke selv DIY typen, men jeg kan sagtens håndtere et underforum på engelsk.
toppe

Brugeravatar
Redaktør
 
Indlæg: 2037
Tilmeldt: 13. aug 2011, 16:46
Geografisk sted: Nørrebro

Re: en god nyhed

Indlægaf Niels » 2. okt 2012, 08:58

Det lyder som en go' løsning med et underforum på engelsk.
Mange herinde mestrer det engelske ganske imponerende og skulle nogen ha' behov for lidt hjælp, ja så er der da en masse hjælpsomme medlemmer her. No problem.
Niels

 

Re: en god nyhed

Indlægaf telum » 2. okt 2012, 09:27

Do it!
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Re: en god nyhed

Indlægaf vaskebjørnen » 2. okt 2012, 09:36

Giv los skipper engelsk subforum er helt fint rulle6
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: en god nyhed

Indlægaf claus » 2. okt 2012, 17:03

En kompetent mand ud i det lodde elektroniske, jeg har selv et par spørgsmål til ham, så bare få lavet det forum.
mvh claus.
Google oversættelse:
A competent man out in the solder electronic, I even have a few questions for him, so just getting into this forum.
mvh claus
claus

Brugeravatar
 
Indlæg: 174
Tilmeldt: 16. nov 2011, 20:57
Geografisk sted: Ã…rhus(Kolt)

Re: en god nyhed

Indlægaf Mingo » 3. okt 2012, 16:56

Frans er en særdeles kompetent mand, så det vil være en fornøjelse at have ham her. Lad os endelig få et engelsk underforum.
Jeg har selv et sæt HD 681 som Frans uden beregning modificerede til mig (og mange andre).
Jeg kan for øvrigt se, at han er på vej ud af Rockgrotto.
Mingo

 
Indlæg: 215
Tilmeldt: 3. apr 2011, 06:50
Geografisk sted: Struer


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron