§1. Formål
Formålet Hoved-fi.dk er at skabe et positivt og rart samlings punkt for alle med interesse i lydkilder, hovedtelefoner og dertil hørende forstærkere og tilbehør.
§2. Registrering
Kun registrerede brugere kan skrive indlæg på Hoved-fi.dk. Det er gratis at registrere sig.
§3. Indlæg
3a. Indlæg skal være reelt indhold. Indlæg som blot er links slettes.
3b. Indlæg skal til enhver tid overholde dansk lovgivning og følge almindelig høflig omgangstone.
3c. Når du skriver på Hoved-fi.dk er dine indlæg tilgængelige på internettet (også på søgemaskiner).
3d. Der slettes under normale omstændigheder ikke indlæg fra debatten.
§4. Brugernavne og Profiler
4a. Det er ikke tilladt at udgive sig for at være en anden person i ens brugernavn. Dvs. man må ikke kalde sig selv Obama medmindre man er Obama.
4b. Brugernavne kan kun ændres ved henvendelse til en moderator eller administrator.
4c. En brugerprofil kan blive annulleret hvis det vurderes at brugernavnet ikke er hensigtsmæssigt.
4d. Det er kun tilladt at oprette Ă©n profil pĂĄ Hoved-fi.dk.
4e. En brugerprofil kan kun slettes af en administrator. Skriv til
[email protected].
Alle personlige oplysninger fjernes, men indlæg vil fortsat være tilgængelige.
§5. Redigering, Sletning og Bortvisning
Administrator og redaktører kan til enhver tid redigere eller slette indlæg, hvis det skønnes at brugeren ikke overholder reglerne - eller indlægget blot findes upassende. Brugere kan tildeles advarsler hvis reglerne ikke overholdes. I yderste konsekvens kan en bruger bortvises.
§6. Adgang til features
Administratoren kan uden varsel lukke ned for features eller oprette nye.
§7. Sletning af in-aktive brugere
Administratoren kan uden varsel slette brugere, der i en periode ikke har anvendt deres profil / login.
§8. Tour de Hoved-fi
8a. Tour de Hoved-fi underforum er udelukkende til at arrangere lĂĄne-toure
8b. LĂĄntager har pligt til at aflevere udstyret i samme stand som modtaget.
8c. Hoved-fi.dk fratager sig alt ansvar for udstyr som bliver sendt rundt.
8d. Hoved-fi.dk hjælper gerne ved uenigheder ved andres udlån, såsom: Manglende tilbage levering; ødelagt udstyr under forsending, ved uheld mv.
8e. Forsendelse betales af lĂĄner.
8f. Udlåner kan bestemme varighed samt andre regler, som ikke annullerer §8a-§8e.
§9. Forhandlere
9a. Alle ovenstående paragraffer gælder også for forhandlere.
9b. Forhandlere fĂĄr tildelt deres eget underforum, hvor de kan reklamere for egne produkter.
9c. Det er ikke tilladt for forhandlere at reklamere for egne produkter andre steder end i deres eget underforum.
9d. Det skal fremgå af signaturen at man er forhandler, samt denne skal indikere hvilke produkter man sælger.
9e. Direkte spørgsmål om produkter må gerne besvares.
§10. Højeste myndighed
Den højeste myndighed er administrator. Redaktører fungerer som en hjælp til administratoren. Afgørelser kan indbringes for administratoren, hvis de findes urimelige eller forkerte.
Eller
§1 Hold en pæn og sober tone.
§2 Alle har ret til at udtrykke deres mening så længe det kan gøres uden at overtræde §1.
§3 Ingen lovprisninger af varer man selv har til salg. Dette gælder alle brugere, også forhandlere.
§4 Alle en forhandlers annoncer og salgstaler skal holdes i eget forum.
§4 stk. 2 Det er tilladt for forhandlere at gøre opmærksom på egne lånetours i det åbne forum.
§4 stk. 3 Det er tilladt for forhandlere at påtale faktuelle fejl i produktomtaler i det åbne forum.
§5 En forhandlers signatur skal til enhver tid oplyse hvilken virksomhed forhandleren repræsenterer.
Den første kommer jo lidt omkring det hele, men virker lidt voldsom..
Jeg tror dog ikke at det ville skabe problemer og hverken jeg eller andre, er typer der vil stå med reglerne i hånden og skælde ud..
Reglerne vil som tidligere nævnt blive lagt i en skuffe og samle støv og forhåbentligt ikke blive brugt overhovedet, det er sådan jeg har det med et sæt regler..
Det andet sæt er mere rettet mod forhandlerdelen og var/er lidt det jeg gerne ville have lavet fra starten af..
Det kommer ikke omkring alt og det er vel heller ikke nødvendigt, når vi har så god og sober en tone som vi jo har her på siden..
en 3. mulighed som jeg også synes er dækkende
1:Alt skriveri om egne produkter er henvist til eget forum.
2:INGEN former for reklame for egne produkter i resten af forumet.
3:Der mĂĄ linkes til lĂĄneture af egne produkter i resten af forumet, men hold det pĂĄ et informativt niveau, ingen salgstaler..
4: Hold en pæn og sober tone
5:Det skal fremgå af signaturen at man er forhandler og hvilke produkter man sælger.
6:Direkte spørgsmål om produkter må gerne besvares.
7:Det er til hver en tid redaktørens vurdering om 1-6 er overholdt.
Som ligner nummer to meget..
Jeg vil gĂĄ og ruge over det..
Tusind tak for jeres input og jeg hĂĄber at selv om der er blevet krydset lidt klinger i denne trĂĄd, at vi alle stadig er venner..