SĂĄ er det hele ankommet. Jeg har taget en masse billeder for at dele med jer.
Her er godterne sĂĄ. Fire pakker med to amps og en med tubes.
Det hele ĂĄbnet og klar til at blive pakket ud.
Amp-delen af WA5-LE pakket ned i plastik.
PSU-delen ogsĂĄ pakket ned i plastik.
pakket ud af plastikken. Mums at kigge pĂĄ!
Bagsiden af WA5-LE.
PĂĄ bordet og klar til at blive sat til. Til venstre for ampen stĂĄr min Wavelength Audio Crimson.
Ladet op med stock tubes. Havde ikke pakket de opgradere tubes op pĂĄ dette tidspunkt.
PSU med Sophia 274B tubes.
Videre til WES. PSU-delen her pakket ind i plastik. Lækkert syn!
Pakket ud af plastikket. Dejlig børstet stål look.
Amp-delen pakket ind i plastik. Parat til at blive pakket ud. Mums!
Sophia Royal Princess 300b tubes. Fin indpakning.
Stax SR-009 pakket godt ind og sendt fra Headamp.com.
Siden af indpakningen med serial nummer skrevet ned.
Forsiden af indpkaningen. Nu begynder det at blive sjovt.
Fint pakket ind i plastik inde i kassen.
Utrolig flot trækasse som huser de fine hørebøffer.
Skumgummi FTW!
Begge amps og SR-009 sat til WES og klar til at bringe mig ind i audio heaven.
Det var sĂĄ billeder af mit nye grej.
Er virkelig glad for det. SR-009 lyder pragtfuld på WES. Folk som klager over at 009 er for lys har jeg heldigvis ikke oplevet. Tror at det er fordi min DAC er meget varm i lyden og mine nyindkøbte Fusion Audio Romance Series 2 har på papiret en tilbagelægget signatur hvilket bidrager til at 009 synger sammen med WES. Lyden er utrolig transparent og bøfferne er de hurtigste jeg nogensinde har hørt. Det hele skaber et soundstage der aldrig bliver congested og 009 har utrolig meget overskud i at projektere alle de forskellige nuancer og lyde der er på hvert nummer jeg afspiller.
Indtil videre har WES fået mest spilletid af mine to nyindkøbte forstærkere men det er ikke fordi min WA5-LE lyder dårligt. Tværtimod. Med mine LCD-3 og de opgraderede tubes lyder det hele "magisk". Tror aldrig jeg har siddet med så stort et smil og hørt musik før. Lyden er ikke varm og tilbagelænet som man måske burde forvente af en tube amp. Den er dog heller ikke særlig lys men formår at overbringe the best of both worlds. Jeg er ekstremt tilfreds med den lydsignatur som WA5-LE bringer frem i LCD-3. You gotta hear it to believe it,
Jeg vender tilbage med flere lytteindtryk når det hele er mere tilspillet. Jeg beklager dog min beskrivelse af lydsignaturerne på de to amps. Jeg er ikke den bedste til at forklare hvad det er jeg hører.
HĂĄber I har nydt billederne og de korte forklaringer af lyden. :)
Dynamic setup: MacBook Pro > Wavelength Audio Crimson USB DAC/Chord Electronics Chordette Qute DAC > Chord Electronics Hugo - WA5-LE/CEntrance HiFi-M8 > Sennheiser HD800/Audeze LCD-3
Elektrostatic Setup: MacBook Pro > Woo Audio WES > Stax SR 009