Opeth er et af de bands jeg må ind at høre på et tidspunkt.el_serpiente skrev:Opeth i Voxhall i går.
Det var godt men der var lidt "business as usual" over dem. Mikael var i godt humør og snakkede en masse. Setlisten var fornuftig med kun en sang fra den nye plade, jeg manglede dog lidt af det helt gamle.
Så er Blackwater Park jo et sindsygt godt nummer og det er fantastisk at høre det live.
Rappo skrev:Opeth er et af de bands jeg må ind at høre på et tidspunkt.el_serpiente skrev:Opeth i Voxhall i går.
Det var godt men der var lidt "business as usual" over dem. Mikael var i godt humør og snakkede en masse. Setlisten var fornuftig med kun en sang fra den nye plade, jeg manglede dog lidt af det helt gamle.
Så er Blackwater Park jo et sindsygt godt nummer og det er fantastisk at høre det live.
Er du ikke specielt glad for deres nyeste udspil?
el_serpiente skrev:Rappo skrev:Opeth er et af de bands jeg må ind at høre på et tidspunkt.el_serpiente skrev:Opeth i Voxhall i går.
Er du ikke specielt glad for deres nyeste udspil?
De er generelt ikke specielt gode live, jeg har set den en del gange nu og jeg har kun oplevet at en sidste halvdel af en koncert for mange år siden hvor det lykkedes dem at løfte det helt til det sublime.
Jeg har det lidt underligt med den nye plade, den er god, jeg gider bare ikke rigtig høre den. Og selv om den er god så er den ikke så god som noget at det de har lavet tidligere. Jeg har fulgt bandet siden morningrise så det kan være at det bare er mig der er ved at køre lidt træt i dem.
Sorensiim skrev:Min sidste livekoncert tror jeg var Fink på Train i Århus - om 11 dage står den på Skunk Anansie i København. Begge kan så afgjort anbefales live!
Sorensiim skrev:Sorensiim skrev:Min sidste livekoncert tror jeg var Fink på Train i Århus - om 11 dage står den på Skunk Anansie i København. Begge kan så afgjort anbefales live!
Jeg kom lige i tanke om at jeg sq da var med Mertodinlo på V58 i Århus hvor vi så Per Vers! Inkl. bandet var vi 24 mennesker
Mertodinlo skrev:Sorensiim skrev:Sorensiim skrev:Min sidste livekoncert tror jeg var Fink på Train i Århus - om 11 dage står den på Skunk Anansie i København. Begge kan så afgjort anbefales live!
Jeg kom lige i tanke om at jeg sq da var med Mertodinlo på V58 i Århus hvor vi så Per Vers! Inkl. bandet var vi 24 mennesker
Men det var en fed koncert anyways!
helledie skrev:Medina på arbejdet. Udmærket band - men musikken ikke lige mig.
nc8000 skrev:Og i aften i en noget anden bolgade. Tako Lako på Vanløse Kulturstation
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 22 gæster