Anda skrev:Jeg overvejer helt at droppe pakker og nøjes med en DVB-T tuner til DRs kanaler, og så køre med Netflix eller lignende til tidsfordriv. Er udvalget godt nok til at man kan nøjes med Netflix til casual TV-kiggeri?
Mertodinlo skrev:Har selv overvejet at droppe skidtet da jeg selv ikke ser tv, men så skal jeg snakke med konen i 2-3 timer hver aften, det bliver sku anstrengende
Burning777 skrev:Det største plus jeg har oplevet er, at det der i starten var mit største afsavn at se enkelte fodboldkampe i superligaen, gør jeg nu på den lokale Pitstop sammen med venner. Det er meget mere hyggeligt og så kan familien også slippe for mit hysteri.
Anda skrev:
Er det muligt at få alle disse tjenester nemt op på TV-skærmen?
Alpha skrev:Et lille tip til dem der allerede nøjes med DRs kanaler: TV3, Kanal 5 og TV2 sendes ukrypteret på Boxers net i januar og februar (reklamefremstød).
mikkelkhs skrev:Vi har et Samsung Smart TV, på det har vi licens pakken (dvs DR1/DR2/DRK/DRHD/DR-SF (Ramasjang), vi har Netflix (DK) og HBO Nordic samt Plex så der kan streames indhold fra vores NAS. Koster licens + Netflix per måned. Er vi glade? Ja! :)
Sorensiim skrev:Er der evt nogen i midt/Østjylland der har en ekstra DVB-T antenne jeg må låne til test?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Burning777 skrev:Jeg har en 15 cm indendørs DVB-T med 2 meter ledning antenne du må få. PM mig din adresse og den er på vej....
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 24 gæster