Claus-DK skrev:Jeg har den Gamle V8 og det er en dejlig forstærker, med en møgDAC.
Min er sĂĄ pĂĄ ferie hos McFrede, for at fĂĄ udskiftet kondensatorer og andre ting, sĂĄ nĂĄr den kommer hjem er det eneste originale pĂĄ den printpladen og nogle fĂĄ stumper pĂĄ printet..
Den største fejl den har er at MF bruger for billige stumper, men sådan noget er der jo råd for..
Min er opgraderet med:'
Little Pinkie (strømforsyning)
Philips NOS millitary 6922 (ikke at forveksle med de Philips 6922 den er født med)
SĂĄ er jeg ved at fĂĄ skiftet Kondensatorer.
Xcan V8 havde egentligt fortjent mere opmærksomhed og kærlighed end den fik, jeg tror designet var forkert for lyden fejler bestemt ikke noget og til de knap 4000 jeg blødte er den faktisk et OK køb, ikke bang for the buck, men jeg føler mig heller ikke skuffet..
Skal du skifte rør i den og det skal du jo nok, så giv mig lige et vink, så skal jeg nok hjælpe med at finde nogle gode rør til en god pris, ikke noget jeg selv handler med, men jeg kender da nogle der gør..
Jeg startede et projekt da vi gik i luften, men fik og fĂĄr det nok aldrig afsluttet, men der er da noget om V8
http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=49&t=1718
Tilbage til Hovedtelefon forstærkere
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster