Claus-DK skrev:Jeg synes lige jeg ville prøve noget nyt i dag, så jeg monterede mine ekstra puder til Fisher Fa003 på mine DT880..
Det er godt nok en god løsning god komfort, ikke helt på højde med mine Philipspuder, men stadig mindst på niveau med beyers egne puder..
De er noget dybere.hvilket giver et lille løft i diskanten og en større soundstage, lidt i stil med den der er med beyers velour puder, men i modsætning til dem er der en rigtig god bas også
SĂĄ nu har jeg det bedste fra to verdener stor stage, pift i diskanten og feeee bas
Det er bare sĂĄ godt..
librarian skrev:jeg har et par gel-pads til dt770 liggende, hvis nogen vil prøve
Ostebaronen skrev:Claus, har du prøvet med DT770 læder puder? Jeg prøver i hvert fald på at få fat på sådan nogle direkte fra Beyerdynamic da der ikke er nogle der forhandler manufaktur reservedele andet end dem selv.
nc8000 skrev:Jeg er ret sikker pĂĄ at Aviator puderne ikke er de samme som til DT modellerne. Der er en stor trĂĄd pĂĄ head-fi startet af skylab der omhandler alle Beyer puderne inkl. Jmoney modellerne
Kolind skrev:librarian skrev:jeg har et par gel-pads til dt770 liggende, hvis nogen vil prøve
Nu antager jeg at du efterhĂĄnden har brugt dem i noget tid?
Har du noget spændende at sige om forskelle med hensyn til gel/læder/velour?
Anda skrev:Jeg har ikke nørdet hi-fi i laaang tid, men overvejer nu at købe et sæt Beyer DT 880 Edition.
Hvilken version (ohm) bør jeg vælge til en Meier Corda Aria amp?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 27 gæster