En ny slags konkurrence



En ny slags konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 9. mar 2013, 04:29

Jeg har tænkt mig snart at skyde en føsdags konkurrence i luften og der bliver fine præmier, jeg har fået ejeren af "hoved-grej.dk" og "Den gode lyd" til at sponsorere nogle præmier, vi ved endnu ikke hvad de skal være, men det bliver de flotteste og fineste præmier vi har haft..

Jeg har så tænkt på at lave nogle særlige regler for denne konkurrence, i og med at det ikke er alle der kan være med, ja jeg ved det godt, meeeen grunden til at jeg har tænkt mig at lave regler om deltagelse er at jeg gerne vil belønne dem der er med til at vi her på siden har et godt indhold og det vi har størst glæde af er anmeldelser og indtryk om alle de produkter der er i vores hobby..

Det vil i sin korthed sige at man får et lod pr indlæg man har i anmeldelser og et lod hvis man har et bare nogenlunde anstændigt indlæg om et af produkterne på tour det vil sige at en anmeldelse i den officielle det faktisk giver 2 lod, som altid er alle indtryk gældende, bare man HAR skrevet om produktet og hvad man synes og hvorfor, det kan gøres kort eller langt, det er op til en selv..

Man kan ikke skrive om et tourprodukt man havde på besøg for 3 måneder siden, det skal være friske indtryk, så har man deltaget i en tour og ikke skrevet om produkten inden for et par ugers tid fra man sendte den videre, kan man altså IKKE nå at digte et eller andet op og redde sig et lod, vær sød at respekterer dette..

DVS man behøver ikke købe nye produkter, skriv om hvad i har, lån nogle ting i touren og skriv om dem...
Alle kneb gælder, men det kræver en lille indsats...

Jeg tænker lidt i disse baner fordi det er en god måde for os der sender ting på tour at sige tak for jeres arbejde med at skrive om vores produkter, som jo så igen er god information for vore kunder..
Det er ogsĂĄ en god mĂĄde at fĂĄ folk til at skrive om de ting de lĂĄner i tourene og dermed mĂĄske opmuntrer flere forhandlere og producenter til at sende grej rundt i touren..

Der vil stadigvæk ikke være krav om at skrive om tingene, men så får man ikke et lod, har vi to indlæg der er gyldige om ugen og man har skrevet bare 1 af dem i løbet af året, så er der jo en 1/100 chance for at vinde, cirka..og det er jo ikke elendige odds, slet ikke når der er planlagt mere end en præmie..

Det skal være en årlig tilbagevendende begivenhed, denne gang vil det være for de 2 første år, men næste gang vil det være fra indlægs grænsedatoen til næste grænsedato, det vil sige at efter denne konkurrence starter vi på en frisk, så man ikke bare kan sige jeg har skrevet 10 reviews for 1½ årsiden, for de tæller ikke længere, man kan naturligvis ikke få flere lodder på samme produkt, altså lave 8 indlæg om sine BEATS...

På den måde vil der hele tiden være en gulerod for at lave godt og meningsfyldt indhold på vores side, man kan få en præmie til måske 1500 spir, det er da ikke skidt vel ??

Jeg ved godt det ikke er skide demokratisk og lidt unfair over for de nye, i det mindste denne første afdeling, næste år vil de stå lige så stærkt i feltet som selv de ældste rotter..
Det er måske unfair at forlange en indsats for at medlemmerne kan være med, men jeg håber jo også lidt at det kan få lidt flere til tasterne og skrive løs om deres ting og så er det jo en god ting..

Det vil IKKE være et krav at det skal være et positivt indlæg, man er som altid fri til at skrive sin ærlige mening, men sådan direkte hadefulde indlæg om et par bøffer fra Tiger vil ikke tælle, det er lidt en flydende grænse, men det må i have tillid til at vi i diktatorgruppen kan vurdere..

Jeg håber lidt at det vil få en snebold effekt specielt i tourdelen, det vil give øget omtale af produkterne, nemmere for kunderne at finde info om vores varer, vi vil tjene kassen Brian og jeg (og hvem der ellers vil sende ting på tour) og vi vil til gengæld sende flere ting på tour, fordi nu har vi råd til det, og når nu vi malker medlemmerne endnu mere grundigt end vi allerede gør, kan vi også dele større præmier ud til senere konkurrencer..

Jeg tænker at næste år vil jeg lave en tråd hvor alle dem med lod bliver listet op, efterhånden som de dukker op, det orker jeg ikke at samle op på for 2 år, så har man indlæg om produkter på nuværende skal der linkes til dem når man indløser sit lod..

Man må sæføllig skrive om alle de sager der er til salg i verden, der er ikke særregler omkring tourting, men det er en nem og billig måde at få lod på..

Det er sådan lidt løst og fast om mine tanker...

Hvad synes i om et sĂĄdant tiltag ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Alpha » 9. mar 2013, 04:42

En udmærket idé! Da Sennheiser produkterne var på tour, var det kun halvdelen af deltagerne, der gad at skrive en bedømmelse. Så det er fair nok, at det er dem, der har lavet en indsats, der får en gevinstchance. Det giver så mig 3 lodder, hvis vi kigger 2 år tilbage rulle2 . Eller er det 6 lodder, da de tre produkter alle var tourprodukter?
Senest rettet af Alpha 9. mar 2013, 04:46, rettet i alt 1 gang.
Alpha

 
Indlæg: 541
Tilmeldt: 16. apr 2011, 13:50
Geografisk sted: midtjylland

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 9. mar 2013, 04:44

Mindst..
Det var lidt træls at Sennheiser ikke fik flere indlæg og det var så fin en måde Signe løste det på, det er lidt det der har inspireret mig..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 9. mar 2013, 04:46

og 500 indlæg, tillykke med det..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Sv: En ny slags konkurrence

Indlægaf Rappo » 9. mar 2013, 07:56

Jeg synes også at det er en god måde at gøre det på. Var tanken at du ville oprette en lod-tråd og at man så hver især linker til de indtryk/anmeldelser man har skrevet?
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf telum » 9. mar 2013, 09:41

Fin ide!. Jeg regner nu med at renskrive mit T1 review og lægge det op selvom det ikke giver et ekstra lod :-)
telum

Brugeravatar
Ridder af Hoved-fi
 
Indlæg: 1727
Tilmeldt: 12. apr 2011, 12:32
Geografisk sted: Dronninglund

Sv: En ny slags konkurrence

Indlægaf Mataugust » 9. mar 2013, 14:13

???
Jeg går ud fra, at det kun er selve anmeldelsen, der giver lodder, ikke de eventuelle opfølgnings svar der måtte være.

Sendt fra min Galaxy Nexus
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 9. mar 2013, 14:38

Naturligvis, et lod pr produkt man har skrevet om.
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Sv: En ny slags konkurrence

Indlægaf vaskebjørnen » 9. mar 2013, 19:05

Det er iorden det forslag :thumbs up:

Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 9. mar 2013, 23:13

Lige for en god ordens skyld vil jeg indskyde at det stadig er en tilfældig lodtrækning der afgør hvem der vinder, der er IKKE et dommer panel som finder det bæste indlæg..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Niels » 9. mar 2013, 23:23

Undskyld , jeg lod mig rive med.
No offence.
/Niels
Niels

 

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 10. mar 2013, 00:23

det er godt der er nogen der holder mig i ørerne, så no offense taken ikke noget at undskylde over
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Niels » 10. mar 2013, 00:38

Postkurt skrev:Undskyld , jeg lod mig rive med.
No offence.
/Niels

En del af det oprindelige indlæg gælder stadig.

"Skulle jeg, mod alle odd's vinde, tilfalder gevinster hoved-fi.dk"
Niels

 

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 10. mar 2013, 00:55

Du har da fine odds, du har da en del lod sĂĄ vidt jeg husker..

Jeg ønsker dig naturligvis held og lykke thumbs

Man kan jo stadig nå at skrive om sine ting inden det går i gang, alle der har et par hovedtelefoner vil have noget at skrive om, så samtlige medlemmer burde have mulighed for at være med, der er jo stadig 21 dage til 1/4..

Det bliver også sjovt at se hvor mange sager vi har skrevet om, jeg har slet ingen idé om det..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Sv: En ny slags konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 10. mar 2013, 01:13

Rappo skrev:Jeg synes også at det er en god måde at gøre det på. Var tanken at du ville oprette en lod-tråd og at man så hver især linker til de indtryk/anmeldelser man har skrevet?


Jeps den er her http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=15&t=2862
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Rappo » 10. mar 2013, 08:27

Så har jeg tilføjet mine lodder. Hvordan har du tænkt dig rent praktisk at lave selve lodtrækningen? :-)
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Søren » 18. mar 2013, 19:27

Jeg har også valgt at smide et par præmier ind i konkurrencen.... :-)
Søren

Brugeravatar
 
Indlæg: 139
Tilmeldt: 2. jan 2013, 14:02
Geografisk sted: 2300 København S

Re: En ny slags konkurrence

Indlægaf Claus-DK » 19. mar 2013, 00:35

Fedt Søren, det er jeg meget glad for at høre,så bliver det jo bare endnu bedre..

Tusind tak for initiativet..
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

En ny slags konkurrence

Indlægaf DavidB » 19. mar 2013, 07:47

Søren skrev:Jeg har også valgt at smide et par præmier ind i konkurrencen.... :-)

:)


From Phone using Tapatalk
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse


Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 5 gæster

cron