Sorensiim skrev:Jeg listede lige 5 eksempler på at vi (du er med i flere af dem) har en fin tradition for at påtale overtrædelse af reglerne direkte i salgstråden. Skal vi blive ved med det eller skal det ophøre nu?
Claus-DK skrev:Sorensiim skrev:Jeg listede lige 5 eksempler på at vi (du er med i flere af dem) har en fin tradition for at påtale overtrædelse af reglerne direkte i salgstråden. Skal vi blive ved med det eller skal det ophøre nu?
Nej det var sĂĄdan set ikke tanken
telum skrev:Jeg er lidt splittet - hvis der bliver sat ting til salg til ublu priser og det ikke er helt gennemskueligt synes jeg det er fint nok at blande sig. I det givne tilfælde tror jeg ikke sælger tænkte over, at de kan købes billigere fra UK. Hvis en bruger køber ud fra en forkert forudsætning kan det godt ende med, at køber får en grim smag i munden og bliver skuffet over, at ingen fortalte, at prisen måske ikke var rimelig.
Til gengæld synes jeg ikke man skal blande sig i, hvis man synes prisen er lidt for dyr eller hvis den kan købes brugt lidt billigere andet steds, så det er svært at sætte sort/hvid regler op for det...
Henrik_sdk skrev:For mit vedkommende gik det lidt stærkt med at oprette indlægget´/dovenskab. Men jeg ser måden med at pågeger i offentlig skue at man er sjusket, høre til i en anden verden jeg befinder mig i. En pm skulle kunne gøre det og er det ikke nok kan man kan slette den.
Jeg vil nødig være på f.eks arbejsplads hvor en kollega ikke lige kan fortælle mig jeg er gal på den, inden det ryger ud til alle/ledelsen/chefen--
God Weekend.
Claus-DK skrev:Jeg synes, at vi skal lade admins/redaktører om at være admins og redaktører..
Claus-DK skrev:Hvis der er noget der skærer jer i øjnene, kan i sende en PB til en admin eller en redaktør..
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst