af Claus-DK » 24. mar 2013, 00:34
Lige med kabler, synes jeg ikke det er et problem, Sæføllig vil det være bedst hvis Kabelfyrene selv er lidt oppe på dubberne og byder ind i "jeg vil gerne købe et kabel" tråde, men det er KØBS tråde, det er i min optik oftest i SALGStråde folk skal, skal vi kalde det blande sig udenom..
Hvis A vil sælge noget til B og de mere eller mindre er blevet enige, synes jeg at C skal blande sig udenom..
Og lige sådan hvis A vil købe noget ad B, skal C også blande sig udenom..
Men vil A købe noget og spørger om der er nogle der har varen til salg, er det ikke forkert at C henviser til B..
Det er en balancegang og den er ikke altid let, alle her ved også at vi ikke er strikse med regler, vi har masser af tråde der sejler rundt går offtopic OSV, jeg deltager selv livligt i diskussioner i Køb og salg, selvom jeg godt ved jeg ikke burde, men nu går det jo lige så godt..
Det er næsten lige så meget for at jeg selv husker det, at jeg laver de tråde og også fordi, det uanset hvordan man vender og drejer det en uvane som vi dybest set alle er bedst tjent foruden, at der så kommer en smutter af og til er hvad der sker, vi er mennesker, mennesker laver fejl og det hverken kan eller skal vi sende folk i gaskamre eller straffe for, det synes jeg vi er store nok til..
Jeg vil så sige at når nogle kommer til at gøre lidt i nælderne og hvem gør ikke det af og til ? så lad admins og redaktører tage sig af det, lad være med at rende og være bussemænd, det er det vi er her for...
Render "menige" medlemmer og prikker til hinanden med regler og deslige, vil det bare ende med uvenskab, fjendskaber, klikedannelser og i det hele taget en dårligere stemning, det er bedre at medlemmerne synes "ham der Claus er sq godt nok en tosse" end at de synes "Odderen er godt nok en odder" for er det Odderen der tager det op kan det tolkes som et personligt angreb på et andet medlem også selv om det slet ikke er det og sætter Odderen i "bad standings" hos en gruppe medlemmer og det er jo egentligt lidt uretfærdigt, for Odderen har sikkert ingen bagtanker andet end bare at ville hjælpe til, men via sin aktion bliver han lige pludselig en stikker...
Undskyld odderen intet personligt i det, men dit indlæg er lige ovenover og jeg skulle lige bruge et tilfældigt navn, som jeg ved IKKE har begivet sig ud i noget i den retning..Og odderen er godt nok en odder, var da lidt sjov.....
Hvorom alting er skal vi bestræbe os bedst muligt på at holde lige netop denne ene skaldede del af vores forum, rent for "unødvendige" indlæg, hvad det så end lige dækker over...
Jeg går af og til og drømmer om et hoved-fi uden Køb og Salg delen, for det er i denne del langt de fleste "problemer" opstår og det ville være meget lettere hvis den slet ikke eksisterede, men det ville så være lidt fesent hvis folk skulle til at holde øje med KogS på hejfej når de skulle købe/sælge hoved-fi sager, så den er synes jeg svær at komme udenom, men det ville bestemt gøre livet lettere for jeg og de andre admins/redaktører..