Job-Fi



Re: Job-Fi

Indlægaf M1980 » 31. maj 2013, 22:27

Kommunikationskonsulent og forsker med speciale i politisk filosofi og historie - arbejder pt på en afhandling om dannelse. Jeg arbejder for en større multinational televirksomhed halvdelen af tiden, og den anden halvdel af min arbejdstid får jeg til at gå som freelance konsulent, tekstforfatter og forsker. Jeg har det godt med det jeg laver og kan stort set altid høre musik under arbejdet, og jeg keder mig aldrig. :-)
M1980

 
Indlæg: 37
Tilmeldt: 10. okt 2012, 15:24
Geografisk sted: Madrid, Spanien

Re: Job-Fi

Indlægaf DavidB » 31. maj 2013, 23:07

Thomas WM skrev:
Jeg kunne godt bruge lidt magi... :-(


Du kommer bare forbi... ellers tager vi den ved næste meet:)
DavidB

Brugeravatar
 
Indlæg: 781
Tilmeldt: 18. aug 2012, 21:04
Geografisk sted: Værløse

Re: Job-Fi

Indlægaf Henrik_sdk » 1. jun 2013, 00:38

Lastbil chauffør ved et større forsendelses firma.
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Job-Fi

Indlægaf jacobask » 1. jun 2013, 09:02

Visitkortet siger "konsulent", hvilket jo ikke siger en s***. Jeg sidder på Teknologisk Institut i Aarhus primært med udviklingsprojekter i nogle som projektleder i andre får jeg lov at udføre noget arbejde (det er rigtigt godt til pleje af fagnørden).

/ask
jacobask

Brugeravatar
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: 28. jun 2012, 09:19
Geografisk sted: LangĂĄ

Re: Job-Fi

Indlægaf Claus-DK » 1. jun 2013, 13:00

Du har ret det blev vi ikke meget klogere af, bygger du broer eller arrangerer overlevelsesture ??
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

Re: Job-Fi

Indlægaf Ostebaronen » 1. jun 2013, 13:42

Studerende, men jobber ved siden af som Software Udvikler, hvor jeg skriver mobil applikationer til Windows Phone, Android og iOS.
Mmm... Ost...
Ostebaronen

Brugeravatar
Code Poet
 
Indlæg: 2481
Tilmeldt: 17. maj 2011, 10:00
Geografisk sted: Søllerød

Re: Job-Fi

Indlægaf jacobask » 2. jun 2013, 09:01

Claus-DK skrev:Du har ret det blev vi ikke meget klogere af, bygger du broer eller arrangerer overlevelsesture ??


Fik lige genlæst min post, og kan godt se at der stadigt ikke står en s***....

Jeg sidder i en afdeling der hedder center for Kemi- og Bioteknik og arbejder med en meget blandet skare af projekter fra udvikling af micro-nanostrukturerede materialer, via udvikling af sensorteknologier til udvikling/test af vandrensningsteknologier. Fællesnævneren er vidst "bare" min kemisk/fysiske baggrund (kombineret med lidt mikrobiologi i nogle tilfælde).
De projekter vi kører handler ofte om at få nyeste teknologi fra universiteter og lignende modnet og implementeret hos industri partnere, eller at flytte teknologi fra et segment og over i et andet.

Det er vidst lidt mere sigende...

/ask
jacobask

Brugeravatar
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: 28. jun 2012, 09:19
Geografisk sted: LangĂĄ

Re: Job-Fi

Indlægaf Kaps » 2. jun 2013, 09:21

Efter jeg og en kollega lukkede vores reklamebureau måtte jeg finde noget andet, valget faldt på et multimediehold på et dagtilbud for udviklingshæmmede, vi har et tvhold hvor vi filmer og interviewer, tager en masse fotos og underviser i pc/mac. Ud over det underviser jeg udviklingshæmmede i brugen af iPad på aof basis. Det er ikke lige det jeg havde regnet med at lave men spændende er det bestemt.
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Kaps

Brugeravatar
 
Indlæg: 1181
Tilmeldt: 14. okt 2011, 01:06
Geografisk sted: Herning

Re: Job-Fi

Indlægaf Henrik_sdk » 15. feb 2014, 22:53

Billede
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

Re: Job-Fi

Indlægaf Coach-Z » 16. feb 2014, 00:42

Efterskolelærer på Osted fri- og efterskole hvor jeg underviser i engelsk, matematik, samt har et liniefag med det dækkende navn Håndværk & Innovation.

Det er ikke så smart at stå og undervise, spille bold efter skole, eller trøste elever der er kede af det med dåser på ørerne så de bliver i tasken indtil jeg har fri
Coach-Z

Brugeravatar
 
Indlæg: 439
Tilmeldt: 22. dec 2013, 00:31
Geografisk sted: Næstved

Re: Job-Fi

Indlægaf MadsM » 16. feb 2014, 13:37

Er pĂĄ 4. semester (specialeskrivning) i min kandidat i Biomedicinsk Teknik ved Aarhus Universitet.
MadsM

Brugeravatar
 
Indlæg: 70
Tilmeldt: 15. sep 2013, 10:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Job-Fi

Indlægaf vaskebjørnen » 16. feb 2014, 17:11

Automatikteknikker, tegner elstyringer og programmere primært selvkørende gulerodshøstere, men er også med til at skrue på dem og starte dem op hos kunder samt lave lidt service på dem
WARNING:DO NOT ATTEMPT TO DRIVE OR OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE PLAYING YOUR AIR GUITAR

[GEAR] On the go: Ipod 160GB : Qusp LOD : Alo RX : Future Sonics Atrio
vaskebjørnen

Brugeravatar
Kabelsnedker
 
Indlæg: 2165
Tilmeldt: 19. nov 2011, 15:13
Geografisk sted: Næstved

Re: Job-Fi

Indlægaf Henrik_sdk » 4. jan 2019, 01:31

Billede
Henrik_sdk

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 1. apr 2011, 23:46
Geografisk sted: Ringsted

ForegĂĄende

Tilbage til Bla Bla bla

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster