Buyer no 1 skrev:Eller er det vigtigt at både Volt og Ampere passer præcist?
Mellemhjulet skrev:Lidt i en gamle tråd her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48322 og mere her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83182&PN=1
Claus-DK skrev:Jeg synes at kunne høre forskel efter jeg skiftede min PSU til en 2 amperes i stedet for den 0,5 der var med, men det er lidt svært at teste sådan noget..
Claus-DK skrev:Det er kun noget du siger fordi du kun har brugt den lousy PSU der er til SBen, prøv at smid lidt penge efter det i stedet for at købe det billigste du kan finde..
Sandrenseren skrev:Claus-DK skrev:Jeg synes at kunne høre forskel efter jeg skiftede min PSU til en 2 amperes i stedet for den 0,5 der var med, men det er lidt svært at teste sådan noget..
Hvorfor er det svært at teste? Sæt et rødt klistermærke på den ene psu, et blåt klistermærke på den anden, tag bind for øjnene og lav en leg med knægten hvor han vælger hvilken en der sættes til og får 5 kr. for hver gang han kan snyde dig så du gætter forkert. Når knægten en halv times tid senere har lavet en halvtredser kan du glæde dig over at det alligevel er billigere end alle mulige fancy opgraderinger..
Hvis du bruger en ekstern dac er jeg ret sikker på knægten hurtigt bliver rig, men lad mig da endelig høre hvis jeg tager fejl..
marcon skrev:Jeg er ret enig med sandrenseren. Tror ikke at du får meget mere ud af din SB med en bedre strømforsyning hvis den smider lyd ud digitalt. Analogt tror jeg da heller ikke at der er så meget at hente med et typisk køkken anlæg.
Men hvis du har højtalere efter SB'en kan jeg varmt anbefale sumoh s30 som forstærker/strømføder. Det virker rigtigt godt for mig og en SB receiver.
Michael skrev:Der kan altså være markante forskelle på digitale kilder. Nu har jeg aldrig haft et SB produkt. Men når jeg har prøvet med forskellige drev til en dac, har der altid været forskel. Enda strømkablet til drevet har betydning. Så mon ikke der er noget at hente med en bedre psu
Michael skrev:Man skal også stole på hvad man hører.
Michael skrev:Som jeg læser det, er der ingen der skriver at man ikke kan snyde sig selv.
Men du må da kunne forstå, at der er nogen der stoler på sit sind og ører.
Michael skrev:Jeg har flere gange prøvet at skifte mellem 2 kabler, hvor vedkommende der sad i sweetspot, ikke anede hvilket kabel der blev sat på. Men var i stand til at gætte hvilket der var sat til.
Michael skrev:Men hvis du ikke en gang kan høre forskel på mp3 og flac. Så er denne debat vel håbløs
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 20 gæster