IEM / Hovedtelefoner for sig?



Re: IEM / Hovedtelefoner for sig?

Indlægaf Mataugust » 15. jun 2013, 13:34

Egentlig synes jeg det er en god ide med en selvstændig tråd om iem/ciem. Iem og onear/overear er lige så forsellige som DAC/ht forstærker og ht forstærkere.
Desuden fĂĄ en ny bruger meget lidt eller intet ud af at der stĂĄr Heir eller Ultimate ears i overskriften.
Så jeg støtter helt klart et selvstændigt underforum med inears/ciem
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: IEM / Hovedtelefoner for sig?

Indlægaf huml3 » 15. jun 2013, 14:13

jacobask skrev:Er det ikke noget med at man kan have topic icons i phpBB. Måske der kunne laves en checkbox på "nyt emne" siden under hovedtelefoner, hvor man kunne vælge om emnet omhandlede det ene eller det andet? så kunne det tydeligt ses i oversigten?
/ask


Claus-DK skrev:Jeg synes at et ikon ved en trĂĄd er lidt underligt, det er da meget smartere at have et dedikeret underfora hvor trĂĄdene er samlet, ellers skal man jo stadig igennem 19 sider med emner for at finde de trĂĄde..


Hvis man når man oprettede et topic, havde en checkbox som sagde enten "hovedtelefoner" "IEM", og den så fik et ikon tilsvarende bare for det visuelle. Så ville man kunne bruge søge funktionen? Til kun at finde de posts som var oprettet i checkboxen kaldet IEM.
Det var i hvert fald sådan jeg tænkte på det.
huml3

 
Indlæg: 61
Tilmeldt: 31. jul 2011, 10:30
Geografisk sted: Horsens

Re: IEM / Hovedtelefoner for sig?

Indlægaf Niels » 15. jun 2013, 14:21

Mataugust skrev:...... Desuden fĂĄ en ny bruger meget lidt eller intet ud af at der stĂĄr Heir eller Ultimate ears i overskriften.
....


Bedste argument indtil videre for opdeling; good job!
Niels

 

Re: IEM / Hovedtelefoner for sig?

Indlægaf Rappo » 15. jun 2013, 14:23

At oprette de to underfora til hhv. IEMs/CIEMs og "almindelige hovedtelefoner" er hurtigt overstået, men der er nogen der får travlt med at flytte alle de nuværende tråde efterfølgende. :P
Mit grej <--
I need my 1987 DG-20 Casio electric guitar, set to mandolin, yeah. Drop the drums!
Rappo

Brugeravatar
 
Indlæg: 1980
Tilmeldt: 13. jun 2011, 14:37
Geografisk sted: Odense

Re: IEM / Hovedtelefoner for sig?

Indlægaf huml3 » 15. jun 2013, 14:39

Eftersom jeg kom med forslaget skal jeg gerne tilbyde at kigge dem igennem :-) Man mĂĄ yde for at nyde! ;-)
huml3

 
Indlæg: 61
Tilmeldt: 31. jul 2011, 10:30
Geografisk sted: Horsens

Re: IEM / Hovedtelefoner for sig?

Indlægaf jacobask » 15. jun 2013, 19:01

Som sagt, en søgning efter emner indeholdende iem giver hurtigt de fleste sorteret ud.

/ask
jacobask

Brugeravatar
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: 28. jun 2012, 09:19
Geografisk sted: LangĂĄ

Sv: IEM / Hovedtelefoner for sig?

Indlægaf Mataugust » 15. jun 2013, 21:22

jacobask skrev:So.m sagt, en søgning efter emner indeholdende iem giver hurtigt de fleste sorteret ud.

/ask

Jeg havde været på forum i et års tid før det gik op for mig hvad iem er:grin:. Jeg tror de flest vil søge på in ears, ørepropper e.l.

Sendt fra min Galaxy Nexus
Audioquest Diamond-->
Denafrips Ares -->
Cambridge CXC --> Luxman LV-107u --> HL Adapterboks--> AKG K701/Grado GS100/Philips A5pro
Thorens TD320 -->Trichord Dino -->
Mataugust

Brugeravatar
 
Indlæg: 2748
Tilmeldt: 25. sep 2011, 22:37
Geografisk sted: Slagelse

Re: IEM / Hovedtelefoner for sig?

Indlægaf Claus-DK » 15. jun 2013, 22:45

Nøj den ringer på en bemærkning af den grove slags, men jeg vil undlade det fordi jeg holder så meget af dig...
Claus-DK

Brugeravatar
Administrator
 
Indlæg: 12664
Tilmeldt: 1. apr 2011, 12:57
Geografisk sted: Kliplev

ForegĂĄende

Tilbage til Forslag og kommentarer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 6 gæster

cron