af Claus-DK » 18. sep 2013, 08:41
Det er ikke noget der er et egentligt problem...Endnu
Men vi er gĂĄet fra ca 10% diskforbrug ved nytĂĄr og er nu pĂĄ 60 %, det vil med andre ord sige der er blevet lagt 6 gange sĂĄ mange MB op de sidste 9 mĂĄneder som der gjorde de 18 foregĂĄende, altsĂĄ en faktor 12 og nĂĄr det vokser i den grad gĂĄr det lige pludseligt rigtigt hurtigt..
Nu er ½delen af stigningen mig der har en backup af forumet liggende på vores server, jeg har den også på min lokale PC og en ekstern HD og Dropbox og min googlekonto, det er ikke et spørgsmål om at være paranoid, men et spørgsmål om at være paranoid NOK.....
Jeg ved godt det er overdrevet, men gjorde jeg mindre ud af det ville det være at udvise manglende respekt for vores medlemmers store arbejde med at gøre dette sted til det det er og intet kunne ligge mig fjernere end ikke at vise jer den beundring og respekt i fortjener..
Da vi startede regnede jeg jo med at vi på nuværende tidspunkt ville være 75 medlemmer og jeg havde lidt håbet at vi kunne få brugergallerier for der var jo masser af plads, 500 medlemmer senere er jeg så blevet det klogere..